Itt vannak a gyors fogyás előnyei és hátrányai!

A gyors fogyás rossz neked, Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Kezdőlap Rossz a túl gyors fogyás? Normális, ha a lehető leggyorsabban szeretnénk lefogyni. Ez történik mindannyiunkkal, amikor elégedetlenek vagyunk a gyors fogyás rossz neked testünkkel vagy a súlyunkkal, és úgy döntöttünk, hogy tegyünk valamit ellene. De valószínűleg azt mondták neked, hogy jobb lassan és egyenletesen fogyni. Ez azért van, mert a legtöbb tanulmány azt mutatja, hogy azok az emberek, akik lassan fogynak, nagyobb valószínűséggel profitálnak hosszú távon, és jobban megtartják a testsúlyukat.

A lassú fogyás sokkal kevesebb egészségügyi kockázatot is jelent.

Ezért veszélyes a gyors fogyás

Számos friss tanulmány azonban kimutatta, hogy a gyors fogyás ugyanolyan jó és biztonságos lehet, mint a lassú fogyás. Tényleg rossz neked a gyors fogyás? Ez a cikk az igazság feltárása érdekében kutatja.

Mi a gyorsabb fogyás? Sok szakértő szerint heti 1 font és 1 font közötti fogyás egészséges és biztonságos arány. A több elvesztését túl gyorsnak tartják, és számos egészségügyi probléma veszélyeztetheti Önt, beleértve az izmok elpazarlását, az epeköveket, az alultápláltságot és az esetleges anyagcserezavarokat.

lv shou fogyás holly robinson peete fogyás

A leggyakoribb módszer az emberek gyors fogyására az, hogy sokat sportolnak és "összeomló diétát" vagy napi kevesebb, mint kalóriát tartalmazó alacsony kalóriatartalmú étrendet követnek. Az emberek gyakran előnyben részesítik a nagyon alacsony kalóriatartalmú étrend lehetőségét, mivel diétával könnyebb fogyni, mint testedzéssel. Ha azonban most kezdi el a diétát vagy a testmozgást, akkor az első héten sokkal többet fogyhat, mint 2 kg.

Ebben az első szakaszban a gyors fogyás teljesen normális. Az ez idő alatt lefogyott súlyt általában "vízsúlynak" nevezik.

EZÉRT JÓ, HA GYORSAN FOGYUNK:

Ha kevesebb kalóriát használ fel, mint amennyit a a gyors fogyás rossz neked eléget, teste elmerül a glikogén nevű energiatárolóiban. A testedben lévő glikogén a vízhez kötődik.

Mennyi az egészséges gyors fogyás mértéke, mely könnyű, biztonságos és végleges? Majdnem mindenki azt szeretné, ha egyik napról a másikra lefogyhatna, de mennyi fogyás az egészséges és reális? A gyors fogyás biztonságos? Mennyi fogyás lehetséges fiziológiailag? És mi a különbség a súlyvesztés és a zsírvesztés között?

Amikor glikogént éget üzemanyagként, a test is felszabadítja ezt a vizet. Ezért az első héten jelentős fogyás lehet. Miután a tested felhasználta glikogénkészleteit, a fogyásnak heti 0,45—0,9 kg-ra kell stabilizálódnia.

Kezelheti a gyors fogyást is? A fogyás csak a küzdelem fele. Az igazi kihívás a túlsúly örökre való abbahagyása. Az étrendet követők többsége mindössze egy év után visszanyeri testsúlyának felét.

  • A fogyásnak számtalan jótékony hatása van, ami mögött megbújnak az úgymond negatív következmények.
  • Mikor segít a szoptatás a fogyásban

Még rosszabb, hogy szinte bárki, aki ragaszkodik a diétához, három-öt év után visszanyeri a lefogyott súlyát. Emiatt a szakértők gyakran javasolják a fogyás lassú, de egyenletes ütemben történő fogyását.

Peak GYM edzőtermek

A legtöbb tanulmány azt mutatja, hogy azok az emberek, akik lassan, de folyamatosan fogynak, hosszú távon megtartják a kockázatot. Ezenkívül a lassú fogyást ösztönző tervek általában hozzájárulnak az a gyors fogyás rossz neked étkezési szokások kialakításához, például több gyümölcsöt és zöldséget fogyasztanak, és kevesebb cukros italt fogyasztanak. Az ilyen magatartás hosszú távon segíthet a fogyásban. Számos tanulmány azonban kimutatta, hogy a gyors fogyás ugyanolyan hatékony lehet, mint a lassú fogyás hosszú távon.

Egy tanulmányban ember követte a 12 hetes, gyorsan fogyó étrendet, míg 97 ember a lassú, de egyenletes fogyást követte 36 hétig. Ez azt jelenti, hogy mindkét étrend végül egyformán hatékony volt. Bár ezek a tanulmányok azt találták, hogy a gyors fogyás ugyanolyan hatékony volt, mint a lassú, de egyenletes fogyás, a személy valószínűleg nem lát hasonló eredményeket otthon.

A gyors testsúlycsökkentő csoportok embereit orvosok és dietetikusok segítették a fogyás és a testsúly fenntartásának szakaszában.

hogyan lehet gyorsan fogyni bangla fogyás, de jó étvágy

A kutatások azt mutatják, hogy egy egészségügyi szakember segítsége javíthatja a hosszú távú siker esélyét a fogyással. Az orvosok és a dietetikusok megpróbálják minimalizálni a nagyon kevés kalória fogyasztásával járó egészségügyi kockázatokat.

Gyors fogyás

Ezek a kockázatok magukban foglalják az izmok lebomlását, az alultápláltságot és az epeköveket. Azok a személyek, akik egyedül próbálják ki ezeket a diétákat, nagyobb kockázattal járnak ezekre a betegségekre.

yanhee fogyás hogyan lehet igazán fogyni 50 után

Röviden, a fogyás nagyobb valószínűséggel segíti a fogyást. Ez a megközelítés segít az egészséges étkezési szokások kialakításában a súly csökkentése érdekében, és biztonságosabb, mint a gyors fogyás, különösen, ha nincs egészségügyi szakember segítsége.

Túl gyors fogyás Bár csábító a gyors fogyás, általában nem ajánlott. A gyors fogyást elősegítő étrendek gyakran nagyon alacsony kalóriatartalmúak és tápanyagok. Ez számos egészségügyi probléma veszélyeztetheti Önt, különösen, ha több hete gyors fogyókúrát folytat. Íme néhány túl gyors jó fogyás ütemezése kockázata.

Elveszítheti az izmokat A fogyás nem mindig azonos a fogyással. Míg a nagyon alacsony kalóriatartalmú étrend segíthet a fogyásban, a leadott súly nagy része izomból és vízből származhat. Egy tanulmányban a kutatók öt ember számára napi kalóriát tartalmazó alacsony kalóriatartalmú étrendet adtak 25 embernek. A vizsgálat után a kutatók megállapították, hogy mindkét csoport hasonló arányú súlycsökkenést szenvedett.

Azok az emberek, akik a nagyon alacsony kalóriatartalmú étrendet követték, több mint hatszor annyi izomot vesztettek, mint azok, akik az alacsony kalóriatartalmú étrendet követték.

Lassíthatja az anyagcserét A túl gyors fogyás lelassíthatja az anyagcserét. Az anyagcseréd határozza meg, hogy naponta hány kalóriát éget el. A lassabb anyagcsere azt jelenti, hogy kevesebb kalóriát éget el minden nap.

Rossz a túl gyors fogyás?

Két oka annak, hogy az anyagcseréje nagyon alacsony kalóriatartalmú étrendre csökken, az izomvesztés és az anyagcserét szabályozó hormonok - például a pajzsmirigyhormon - csökkenése. Sajnos ez az anyagcsere-csökkenés jóval a diéta leállítása után is fennmaradhat.

Táplálkozási hiányokat okozhat Ha nem fogyaszt elegendő kalóriát rendszeresen, fennáll annak a veszélye, hogy tápanyaghiányban szenved. Ennek oka az, hogy alacsony kalóriatartalmú étrenden nehéz elegendő alapvető tápanyagot, például vasat, folsavat és Bvitamint beszerezni. Az alábbiakban bemutatjuk az alultápláltság következményeit.

Mit tekintünk gyors fogyásnak?

Hajhullás: Ha túl kevés kalóriát eszel, előfordulhat, hogy a tested nem kap elegendő tápanyagot a haj növekedésének támogatásához, ami hajhulláshoz vezethet. Rendkívüli fáradtság: Előfordulhat, hogy nagyon alacsony kalóriatartalmú étrenden nem jut elegendő mennyiségű vas, Bvitamin és folsav, ami rendkívüli fáradtságnak és vérszegénységnek teheti ki Önt.

Rossz immunfunkció: A kevés kalória és tápanyag gyengítheti az immunrendszert és növelheti a fertőzés kockázatát. Gyenge és törékeny csontok: Okozhatja a D-vitamin, a kalcium és a foszfor hiánya az étrendben. Szerencsére elkerülheti a tápanyagok hiányát, ha olyan étrendet fogyaszt, amely magas feldolgozatlan, feldolgozatlan ételekből áll. Ezek az ételek kevesebb kalóriát tartalmaznak grammonként, és meglehetősen telítőek is, ami segíthet a fogyásban.

Epeköveket okozhat Az epekövek edzett anyagdarabok, amelyek az epehólyagban képződnek. Fájdalmas mellékhatásai lehetnek a túl gyors fogyásnak. Normális esetben az epehólyag emésztőleveket bocsát ki a zsíros ételek lebontása érdekében, így emészthetők.

Ha nem eszel sokat, akkor az epehólyagodnak nem kell lemondania az emésztőrendszer nedvéről. Az epekövek akkor képződhetnek, amikor az anyagok egy ideig az emésztőrendszer nedvében ülnek, és van ideje összegyűlni.

Az epekövek az epehólyag nyílásában helyezkedhetnek el, és epekő támadást okozhatnak. Ez súlyos fájdalomhoz és emésztési zavarhoz vezethet. Egyéb mellékhatások A "fogyókúrás" vagy az alacsony kalóriatartalmú étrend fogyása gyorsan társul más mellékhatásokkal, beleértve: éhség.