Hogyan kell enni: Reggeli gabonapehely

A kellogg korpapehelye a fogyáshoz.

Alacsony GI-tartalmú étrend hátrányai Csökkentse a cukor- és szénhidráttartalmú ételek fogyasztását, és kövesse az alacsony glikémiás indexű étrendet, hogy betegségektől mentes életet élhessen.

Órák a fogyasztás

Különösen, ha cukorbetegség, elhízás, inzulinrezisztencia, magas vérnyomás, magas koleszterinszint stb. Minden olyan ételt, amely emeli a vércukorszintet, magas GI-tartalmú ételnek nevezzük.

a kellogg korpapehelye a fogyáshoz hogyan lehet zsírégetni cikket

A magas GI-tartalmú élelmiszerek túlfogyasztása súlyos egészségügyi problémákat okozhat 2. A kutatások szerint az alacsony GI-tartalmú ételek fogyasztása megakadályozhatja az elhízással kapcsolatos betegségeket, a szív- és érrendszeri betegségeket, valamint bizonyos prosztata- emlő- és vastagbélrákokat 3.

Hogyan kell enni: Reggeli gabonapehely

Ezért nagyon ajánlom alacsony GI-tartalmú étrend betartását. Ebben a részletes cikkben információkat talál arról, hogy mely élelmiszerek alacsony GI-vel rendelkeznek, ha néha magas GI-értékű ételeket fogyaszthat, hogyan kell kinéznie az étrenddiagramjának, és még sok minden mást.

Kezdjük az alapokkal, hogy a kellogg korpapehelye a fogyáshoz, miért érdemes ezt a diétát választani. Mi a glikémiás index? Kép: Shutterstock A szénhidrátokat egyszerű cukrokra bontják a szervezetben. A szénhidrátban gazdag ételek fogyasztása növeli az étkezés utáni vércukorszintet.

a kellogg korpapehelye a fogyáshoz szívjak cigarettát a fogyáshoz

A cukor közvetlen fogyasztása szintén ugyanolyan hatást gyakorolhat. A keményítőtartalmú ételek glikémiás indexe magasabb, mint a rostban vagy fehérjében gazdag ételeké. És minél nagyobb egy élelmiszer GI-je, annál nagyobb az esélye annak, hogy elhízást és más kapcsolódó betegségeket fog kialakítani. Íme, mire kell figyelnie a megvásárolt ételek címkéin.

a kellogg korpapehelye a fogyáshoz fogyás 30 font 30 nap alatt

Tudja meg a következőt. Hogyan segíthetnek az alacsony földrajzi jelzésű élelmiszerek? Az alacsony GI-tartalmú ételek nem emelik drasztikusan az étkezés utáni vércukorszintet.

Mi a glikémiás index?

Emésztik és felszívódnak lassabban, mint a magas GI-tartalmú ételek, ezáltal fenntartva a cukor szabályozott felszabadulását a vérben. Ezek az ételek fokozzák a vastagbél fermentációját is. Ez pedig növeli a jó bélbaktériumok működését, és javítja az aminosav anyagcserét, valamint a rövid láncú zsírsavak termelését és felszívódását a vastagbélben 5.

a kellogg korpapehelye a fogyáshoz végső fogyás mn

Az alacsony GI-tartalmú ételek megakadályozzák az inzulinrezisztenciát, javítják a lipidprofilt, és csökkentik a cukorbetegség és a szív- és érrendszeri betegségek kockázatát 6 7. A cikk végén van egy táblázat, amely a magas, közepes és alacsony GI-tartalmú ételek listáját tartalmazza.

Most hadd adjak egy étkezési tervet, hogy jobban megértse, mit, mikor és mennyit kell ennie.

Öt legjobb klasszikus gabonafélék

Nézd meg. Alacsony GI diétás terv Mit enni Kora reggel - 2 csésze víz szobahőmérsékletű vízben Kattintson ide, hogy megtudja, a hideg víz ivása elősegíti-e a fogyást.

Tál Vannak bizonyos szabályok a reggeli gabonapelyhek evésére: egy kis tálba, után ne, cukrot tej után, és soha ne egyenek aprított búzát. Hogy eszel a tiéd? Ebben a hónapban a Hogyan kell enni - a blog, amely megkísérli a nemzet kedvenc ételeinek jó gasztronómiai viselkedésének kódexét létrehozni - kanálját reggelire fogyasztásra fordítjuk. A vita savanyúvá válik? Kókusz kellene, bukkan.

Ha követheti ezt az étrenddiagramot vagy hasonló étrendet, akkor biztosan lefogy, és megakadályozza, hogy teste az elhízás és az életmóddal összefüggő betegségek áldozatává váljon. Segítséget vehet igénybe a következő táblázatból is, amely a magas GI, közepes GI és alacsony GI ételeket osztályozza.

Olvasd el a szöveget. Tegyen fel kérdéseket a szöveggel kapcsolatban, készítsen elbeszélést. Támogató anyag Beszélgetés - egy képzési óra kérdés-válasz formája, amelyben a hallgatók megválaszolják a tanár kérdéseit, vagy kifejezik tartalmukat, és befejezésként összegzik az eredményeket. A beszélgetés hozzájárul a felhalmozott tudás elmélyüléséhez, újak megszerzéséhez, a logikus gondolkodás képességének, az önálló következtetések levonásának képességének fejlesztéséhez. Képesnek kell lennie arra, hogy egy olyan rendszerben válaszoljon a kérdésekre, amely lehetővé teszi az ismeretek teljes mélységének feltárását.

Az élelmiszerek glikémiás indexe Tipp: Ellenőrizze az élelmiszer-címkéket, hogy megtudja egy adott csomagolt élelmiszer GI-jét. Alacsony glikémiás ételek Gabonafélék - Zabkorpa, hengerelt zab, természetes müzli és zabkása. Kenyér - Teljes kiőrlésű kenyér, több szemű kenyér, szója kenyér, kovászos rozskenyér, kovászos búza kenyér és sötét rozskenyér. Szénhidrát - Párolt barna rizs, hajdina, rizstészta, búzatészta és gyöngyös árpa.

a kellogg korpapehelye a fogyáshoz fogyókúrás lakótábor

Snackek - Kukorica chips, dió, joghurt, pisztácia, mandula, kókuszdió, földimogyoró és hummus. Gyümölcsök - Grapefruit, őszibarack, szőlő, szilva, alma, narancs, eper, kivi, aszalt szilva, cseresznye, mangó, valamint szárított és friss barack.

Vega - Brokkoli, sárgarépa, saláta, paradicsom, karfiol, spenót, hagyma, kaliforniai paprika, káposzta, édesburgonya, zöldborsó, újburgonya, zöldbab, spenót, kelkáposzta és uborka.