Minden ember más

Biohack zsírvesztés

Ez a két iskola évek óta ádáz harcot vív egymással, miközben van egy harmadik iskola, és javaslom, te ide csatlakozz, ha meg akarsz spórolni magadnak pár évet vagy évtizedet és sok sikertelenséget, amikor klienseket próbálsz pusztán kalóriadeficittel lefogyasztani.

A célom az, hogy ez a cikk folyamatosan bővül, és innentől biohack zsírvesztés értetlen szakmabeliekkel nem vitázom — felesleges — hanem ezt a cikket osztom meg. A kalória be — kalória ki iskola KBKI jellemzően azt állítja, hogy minden kalória egyforma, vagyis a kliensnek egyszerűen egy kiegyensúlyozott étrendet kell követnie, de kalóriadeficitben kell lenni, és máris megindul a fogyás.

Ilyenkor a termodinamika első főtételére hivatkoznak, amely szerint az energia nem vész el, csak átalakul, ergo kalóriadeficit nélkül nincs fogyás. Nekünk még úgy tanították, hogy 1 font zsír 3. biohack zsírvesztés

Ha tehét egy hét alatt 3. Nos, nem igaz. Egy a fogyás veszélyei időseknél kísérletképpen napi Vagyis a súlyának pontosan 15 fontot kellett volna nőnie. De egy grammot sem hízott. Izgalmas, ugye? A miértre itt a válasz! Problémák a KBKI állításokkal: 1. Az emberi fiziológia mellett az emberi pszichét sem értik.

Az emberek többsége képtelen egy restriktív, kalóriaszámlálós, dobozolós életet élni.

Íme rendhagyó tippjeink az álomtest eléréséhez Megosztás: Whatsapp Ez alapvetően igen egyszerű. Az izomépítés és a zsírégetés egyszerre is megvalósítható - a sikerhez azonban csak egy út vezet: a tettek mezejére kell lépni! Hosszas böngészés az interneten a legújabb szuper diéta után, vitafórumok a leghatékonyabb gyakorlatokért - sajnos ez nem hozza meg a várva-várt eredményt. Nincs mese, edzeni kell.

Pár hétig erre képesek, de a három hónapot kevés ember esetén éli túl a lelkesedés. Biohack zsírvesztés a szívem, mikor edzőtermekben látom, ahogy a kolléga mágusként állítja össze a helyes makrókat, már tudom — egy újabb sikertelen fogyás tanúja vagyok. Nem értik, hogy a kalória számolása több okból biohack zsírvesztés lehetetlen. Egyszerűen nincs pontos kalóriaszámlálás. Nem értik, hogy az emberek függően a genetikától és a mikrobomtól eltérően reagálnak ugyanazon ételekre, és nem olvasták azt a friss izraeli tanulmányt, ami mérföldkő ebben a kutatásban.

Nem olvasták a biggest loser kutatást. A kutatás során kiderült, hogy a korábbi részvevők 94 százaléka egyszerűen visszahízta a leadott súlyt. Nem olvasták a minnesota starvation kutatást. A napi kalóriaigényüket 50 százalékkal csökkentve a részvevők nyugalmi anyagcseréje pár héten belül 50 százalékkal csökkent.

Hajhullás, migrén, didergés, lázálmok, súlyos pszichózis jellemezte az kutatás által feltárt problémákat. A program után pár héttel a részvevők — akik már ehettek — grammra visszahíztak az eredeti súlyukra. Nem ismerik azt a friss kutatást, mely szerint a zsírszövetek viselkedése, kvázi karaktere megváltozik inzulin jelenlétében. Inzulin jelenlétében a zsírszövetek tárolásra rendezkednek be. Alacsony inzulin mellett energiét szabadítanak fel a zsírszövetek, míg alacson inzulin és ketontestek jelenlétében pazarló módon égetik a zsírszöveteket.

test karcsú amoreirák

Itt a magyarázat arra, hogyan hoz létre a hormonális rendszer kalóriadeficitet. Nem ismerték fel, hogy az elhízást nem a kalória, hanem az éhség okozza, ergo a kalória megvonásával csak a biohack zsírvesztés növelik. Nem ismerik az ezzel kapcsolatos GBS — bariátriai műtét —  kutatást. A részvevők mindegyikénél javult az inzulin rezisztencia.

Mert aki az inzulin kontrollálja, az az  éhséget is le képes győzni. Nem ismerik azt a kutatást, amely szerint inzulin hatására az nyugalmi anyagcsere közel napi kcal-al lassul. Vagyis az idősebb korra jellemző anyagcsere lassulás mögött úgy tűnik részben inzulin rezisztencia állhat. Nem ismerik Satchin Panda kutatásait. Ez a kutatás, az, ami az utolsó szöget is beverte a KBKI koporsójába.

Egyszerűen kiedrült, hogy megegyező mennyiségű kalória bevitele eltérő időablakban más metabolikus hatást vált ki. A kísérletet 3x ismételték meg rágcsálókon, és azóta embereken is, sikerrel. Nem ismerik az amszterdami éhezés — II.

Az éhezés alatt fogant gyerekek körében a háború után elképesztő méreteket öltött a diabétesz. Az éhezés mindig tartalékolást vált ki a szervezetben. Nem ismerik azokat a kutatásokat, melyekből kiderül, hogy az inzulin annyira zsírépítő hatású — lipohipertrófia — hogy az inzulint adagolóknak a beadás helyén nagyobb zsírlerakat jön létre.

diy fogyókúrás tea

Nem több zsír lesz, hanem a zsírsejtek duzzadnak fel. Tipikus áldozathibáztatók. Ha nem tudsz fogyni, akkor csalsz, hazudsz vagy lusta vagy.

karcsúsító szentély pj

Ezzel a saját sikertelenségük ismerik el. Nem értik, hogy az intenzív edzéssel ugyan rövid időre kalóriadeficitet okonak — EPOC — de éhséget is. Mert ugyan a HIIT edzés érzékenyebbé teszi a sejteket az inzulinra, de a kliens éhesebb is lesz, mert biohack zsírvesztés mindenki éhes, és aki éhes, előbb utóbb enni fog, vagyis tévedni fog. Nem értik, hogy a napi 6 biohack zsírvesztés pontosan hat lehetőség a hibára.

És arra, hogy egész nap, akár reggel 6 és este 8 között állandóan magas legyen az inzulinszint. Nem beszélve arról, hogy a több étkezés nem gyorsítja az anyagcserét.

Nem értik, hogy az alvászavar inzulinrezisztenciát okoz. Egy kísérletben az éjszakai műszakban ugyanazon emberek napi plusz kalóriával növelték a megevett ételek mennyiségét — mert az éjszakai műszak inzulinrezisztanciát okoz.

Összefoglaló a diétáról – szakembereknek!

Nem értik, hogy a a CO2 fiziológiás szinten — 40mmhg — növeli az inzulin érzékenységét a sejteknek. Ennél alacsonyabb szinten a sejtek glukóz felvételéhez több inzulinra van szükség. Nem értik, hogy az magas inzulin kiváltotta lipohipertrófia okán szöveti oxigénhiány lép fel, ami gyulladásos folyamatok melegágya. Nem értik, hogy kalóriadeficitet háromféle módon lehet elérni. Minden napos éhezéssel, ami megtöri a kliens akaraterejét, vagy időben korlátozott étkezéssel és böjttel.

Az utóbbi kettő esetén az anyagcsere nem lassul, hanem gyorsul, kutatásokkal troy fogyás 14 százalékkal. Az első esetén azonnal lassul. A nyugalmi anyagcsere-sebessége — ne felejtsd el, hogy az az energia, amelyre csak a szervek és biológiai funkciók ellátásához van szükséged ahhoz, hogy életben maradj — 15 százalékkal változhat.

Az átlagos nő vagy férfi számára ez körülbelül — kcal eltérést jelenhet. A genetikai különbségek is számítanak. Egy FTO gén egyetlen változása további kcal különbséget jelenthet. Az alváshiány százalékos változást okozhat az anyagcserében, tehát van még biohack zsírvesztés kcal.

A nők számára a menstruációs biohack zsírvesztés fázisa körülbelül kcal-al befolyásolhatja az anyagcserét. Egy novemberi kutatás szerint azzal, hogy low-carb étkezésre váltasz, máris gyorsul a nyugalmi metabolikus ráta.

Hogyan lehet a II-es diabéteszt visszafordítani? Nos, egy tanulmány szerint a bariátria műtét szinte minden esetben szó szerint gyógyítja a II-es diabéteszt, még akkor is, ha nem jár jelentős súlyvesztéssel. Mert az éhséget kontrollálja, és csökkenti a ghrelin termelést. A kutatás során a páciensek 95 százalékánál visszafordítható volt a II-es diabétesz.

fogyás resort oregon

A kalóriacsökkentésen alapuló diéták 95 százalékban sikertelenek, ezt számos statisztika bizonyítja. Egy 10 éves vizsgálatban kiderült, hogy nem a gyors vagy lassú anyagcsere hibáztatható a felszedett kilókért. A alanyon végzett vizsglat során kiderült, hogy azok híztak kevesebbet a 10 év alatt, akik esetén a éhgyomri RER — respiratory exchange ratio — magasabb volt, azok tartoztak abba a csoportba, akik többet híztak.

Mi okozza a magasabb RER értéket? Az, ha valaki cukorfüggő… JAMA tanulmány. A low carb étrenden lévők átlagosan kcal-al több energiát használtak fel naponta, mint a magas szénhidrátos diétán lévők. Magas telített zsírbevitel, koleszterin, túlzott mennyiségű palmitic és linoelic acid bevitel a stearic kárása. A bizonyítékok áttekintése után a szakértői csoport egyetértett abban, hogy a legszigorúbb és legfrissebb tudomány nem támogatja a telített zsírok fogyasztását korlátozó kormányzati politika folytatását.

Tanulni, olvasni, kutatni, kételkedni. Abban is, amit én írok. Megérteni, hogy megoldást csak a hormonális is a kalóriadeficit elmélet együttesen ad. Ha a leptinérzékenység magas, az éhség alacsony. Ha a ghrelin alacsony, az éhség alacsony. Ha az inzulin biohack zsírvesztés, az anyagcsere a lassulás mellett a tárolást választja. Nem rohamdiétákban gondolkodni. Nem a testépítő versenyzők diétáját kell kiterjeszteni szülés után lévő nők diétájára.

Biohack zsírvesztés nonszensz és nem is tartható fent. Ne viselkedj a diéta felkent papjaként. Add vissza a hatalmat — tudással —  az emberek kezébe, hogy megértsék mi történik. És ennek egy kulcsa van, az információ megosztása, amiben benne van a tévedés lehetősége. Kiegyensúlyozott étkezés mítosza.

Ilyen nincs. Elővette a American Diabetes Association étkezési előírását, és benne foglaltak alapján kezdtek étkeztetni egy csoport II-es diabétesszel rendelkező egyént, kiegyensúlyozottan. Az eredmény? A diabéteszük biohack zsírvesztés — a kutatás a drámai szót használta —  súlyosbodott, és a szükséges inzulin adagjukat tovább kellett növelni. Akkor ne beszéljek nekik adag nagyságokról és ne tanítsam őket meg kalóriát számolni, kérdezheted. Szabad ember vagy. Én már sok éve nem számoltatok senkivel kalóriát — de ha szükség van rá, beszélünk az adagok nagyságáról.

De az IKE a problémák 80 százalékát megoldja, akkor minek bonyolítani.

gnc női fogyás vélemények

A maradék 20 százalékot pedig átküldom Bartha Ákosékhoz vagy Dr Váczi Péterhez, mert ott komplexebb — pcos, ir — probléma van a háttérben.

Kritikai gondolkodás.

  1. Fogyni szakáll növekedése
  2. Összefoglaló a diétáról - szakembereknek! - Lakatos Péter
  3. Fogyás fiatal felnőttek
  4. Lehet, hogy érdemes volna kidobni!
  5. Fogyhat egy iuddal
  6. Description Az alvásról van, akinek a pihenés, a feltöltődés jut eszébe, de van, akinek az éjszakai hánykolódás és bárányszámlálgatás.

Ha az inzulin kontrollja kell számos betegség megelőzéséhez, akkor kevesebb szénhidrátot kell enned. Nem azt modtam, hogy semmit. Nem csak azért lehet kövér valaki, mert lusta és torkos.

Izomépítés és zsírégetés egyszerre?

A dolog ennél sokkal komplexebb. Ez a sorrend, ha engem kérdezel: Légzés és alvás és cirkadián ritmus korrekciója és heti nagy séta, orrlégzés maxon végezve, alkalmanként perc. Időben korlátozott étkezés.

Alacsony szénhidrát, közepes fehérje, magas zsír diéta — TED alapon. Időben korlátozott étkezés szűkítése.