Derék-, comb- és popsi karcsúsítás egyetlen gyakorlattal | Workout guide, Fitness body, Exercise

Comb karcsúsító kihívás

Tartalom

    Kiss Kriszta A tavaszi gardróbfrissítés idején általában kíméletlen képet kapunk arról, hogy hová és mennyi felesleg rakódott ránk a hosszú tél folyamán. Sokan szembesülünk ilyenkor deréktáji párnácskákkal.

    lucas irwin fogyás

    Ha ismerős ez a jelenet, akkor valószínűleg te is találkoztál már kisebb vagy nagyobb formában a deréktáji úszógumikkal. Ha a külső, oldalsó hasizmok renyhék, könnyebben alakulnak ki puha, párnás felületek a csípő és a derékvonal között, gyakran úgy, hogy nem változik meg jelentősen a testforma, csak ez a terület lesz vaskosabb a szokásosnál.

    Amennyiben még idejében kapjuk el a folyamatot, szálkásítással, izomfejlesztéssel edzhetjük a felpuhult derékívet, ám, ha két-három kilónál nagyobb mértékű súlygyarapodásról van szó, elsősorban kardió feladatokat érdemes végezni, majd a fokozatos súlycsökkenést meg lehet támogatni erősítő, alakformáló gyakorlatokkal.

    matthew kramer conan fogyás

    A deréktáji felület feszesítése különösen fontos, hiszen ez alapozza meg a tartós karcsúságot. A vékony derékvonal elérésében természetesen az egészséges táplálkozásnak is kiemelt szerepe van, gyakorlatilag a helyes étkezés az alap, amire építkezhetünk.

    Az alábbi, tízperces edzés a külső, oldalsó hasizmokat célozza meg, melyek, ha feszesek, összefogják a derékvonalat, és szép ívet adnak neki.

    Persze a zsírégetéshez több kell, mint napi tízpercnyi izommunka, így érdemes más jellegű kardió gyakorlatokkal — futással, kerékpározással, úszással vagy aerob mozgásfajtákkal — kombinálni a videóban látott tornafeladatokat, legalább heti két napra felosztva.

    fogyás műveletek Hyderabadban

    Gyakran jelentkező deréktáji gerincfájdalom esetén először érdemes orvos véleményét kikérni a személyre szabott, biztonságosan végezhető comb karcsúsító kihívás. Kiemelt kép: Getty Images.

    Az őszi időjárás-változás a testet és a lelket egyaránt megviseli, ami könnyen hízáshoz vezethet. Ez az alakformáló torna jó kezdés ahhoz, hogy tegyél valamit a nem kívánt folyamat ellen. Ilyenkor sokan fáradtabbnak, elgyötörtebbnek érzik magukat, ami nem csak az időjárásnak tudható be, hanem a test fokozatosan csökkenő vitaminkészletének is. Miért könnyebb elhízni ősszel, mint nyáron?