Így csempéssz kardió elemeket edzésedbe

Fekvenyomás a zsírvesztés érdekében

Minden a gyakorlat összetett és így biztos lesz abban, hogy az edzései megfelelőek szuper hatékony zsírégetésre,a test több részének bevonásával, beleértve azokat a testrészeket is, amelyek nem fáradnak annyira, mint az elszigetelt gyakorlatok során.

Edzésprogram összeállítása

Ironikus módon ezek a gyakorlatok pontosan azok ami segít minél nagyobb izomtömeg felépítésében - az egyetlen különbség a halmazok és ismétlések száma, valamint a halmazok közötti törések száma. Ebben a cikkben leírjuk az egyes gyakorlatokat és bemutatunk példákat az edzésekre kezdőknek, de tapasztalt sportolóknak is.

Térd meghajlik A térdhajlításokat minden gyakorlat királynőjének tekintik. A térdhajlítások segítségével megteheti a legtöbb izomcsoport működik, hangsúlyt fektetve a test közepére és az alsó test nagy izmaira.

Minél több izomcsoport és motoros egység vesz részt a testmozgás során, annál több mindkét gyakorlat hatékonyabb a zsírégetésre. Ebben az esetben a térdhajlítás a legmegfelelőbb gyakorlat.

fekvenyomás a zsírvesztés érdekében mrp fogyás

Több térdhajlítási lehetőséget is felvehet, ha több izomcsoportot akar dolgozni. Az első guggolás Front Squats nagyobb hangsúlyt fektet az izomra quadriceps, másrészt a hátsó guggolásokat gyakrabban ajánlják, mint az elülső guggolásokat mivel több izomcsoport működikés jobban működik a farizmok és a bicepsz femoris.

A lábak helyzetének megváltoztatása a térdhajlítások során nagyon fontos, és nagyban befolyásolja a megdolgozott izmokat is.

Mennyi súlyt kell kezdeni?

Térdel, szoros lábakkal a négyfejű izmokat fogja dolgozni, míg térd hajlik a lábak egymástól távolabb sokkal hatékonyabbak a farizmok és a femoralis bicepsz számára. Térdhajlításokat végezhet egy nagy súlyzó, egy súlyzó, a stabilitási labda vagy a saját súlya használatával. Akár a saját súlyát súlyzók vagy súlyzókakár készülékeket Smith gép használja, meg fogja tenni határozza meg a térdhajlás hatékonyságát.

Ideális esetben térdhajlításkor engedje le magát, amíg a feneke párhuzamos a talajjal.

fekvenyomás a zsírvesztés érdekében lefogyhat-e beöntéssel

Néhány magasabb vagy hosszú lábú ember azonban nem hajthatja végre a térdhajlításokat. Menjen le úgy, hogy jól érezze magát, de a helyzetnek helyesnek és az intenzitásnak elég magasnak kell lennie.

Tömegnövelés

Javítások Ha a térdhajlítást tekintik a gyakorlatok királynőjének, akkor a kiegyenesítés is királynak tekinthető. A hajvasalókkal nemcsak a hátsó részeket fogja megdolgozni, hanem egész hátul. Így a vállaktól a csípőig és a lábakig, különös tekintettel a fenékre, a combra és a hasra, edzeni fogja a hát és az alsó test izmait. Ez a gyakorlat nagyon fontos, mert derék általában nagyon gyenge izom, felelősségteljes az egyensúly érdekében. Nagyon függ a csukló erejétől, ha fekvenyomás a zsírvesztés érdekében használ, hogy segítsen, ha nehéz súlyokat használ.

A fitneszipar, az edzés- és táplálkozás tudománya rohamos ütemben fejlődnek, ennek ellenére rengeteg tévhit kering az említett témákban.

Van azonban többféle rögzítés amelyet felváltva például úgy, hogy az egyik tenyér előre néz, a másik pedig hátra néz. Az edzés során fitneszkötéseket is használhat. Fekvenyomás a zsírvesztés érdekében Clean Ez a fajta gyakorlat hasonló izomcsoportokat edz, mint az egyengetés esetén, de ilyen nehéz súly emelésének lehetősége nélkül.

fekvenyomás 120kg

A Power Clean a komplex gyakorlat és edzi az alsó testet, a farizmokat, a hát felső részét és a deltoid izmokat. Nem meglepő, hogy az erőgyakorlatok a leghatékonyabbak.

A Power Clean nagyon megterhelő gyakorlat, de ha helyesen hajtják végre,valódi hasznot hozhata zsírvesztés folyamatában. Padnyomás Egy másik erőgyakorlat a fekvenyomás, amelyet a elsődleges gyakorlat a mellizmok edzésére és bizonyos mértékig a deltoid és a tricepsz izmainak edzése.

Subscribe to our newsletter now!

A térdhajlításokhoz hasonlóan a fekvenyomás gyakorlása is többféle módon végezhető el, hogy mindig a mellkas egy másik súlycsökkentő tartály teteje megdolgoztassa. Nyomja a mellkashoz a síkban a mellkas közepén dolgozik, nyomja a mellkasig a síktólhajlamosa felső mellizmokat és az elülső izmokat fogja dolgozni, míg mellkasig nyomta az elutasított síktóla mellizmok alsó részét fogja megdolgozni.

fekvenyomás a zsírvesztés érdekében cara minum karcsúsító fehér

Használhatja a súlyzót vagy a súlyzókat ennek a gyakorlatnak a végrehajtásához, de továbbra is ajánlott a súlyzó használata. A gyakorlat elvégzése súlyzókkalnagyobb egyensúlyt igényel. Szorító mód befolyásolhatja az izmok érintettségét - ha a kezét szélesre helyezi, a gyakorlat a mellkasra összpontosít, míg ha közelebb helyezi a kezét, akkor jobban dolgozik a tricepszen.

  • Search for: Hogyan tudnék a hasamról zsírt lefaragni tömegnövelés alatt?
  • Segítsen a partnerének a fogyásban
  • A sport az egyik legjobb eszköz a határaid megismeréséhez.
  • Isten zsírra adott válasza elveszíti
  • Edzésprogram összeállítása | Green Fitness
  • Mellizmok edzése
  • Paróczi Arnold
  • Erőemelés: A es módszer

Balra hajlítva a rúddal Hátul vana felsőtest legnagyobb izomcsoportja, amely lusta fogyás csapkod foglalja a teljes felületet a trapéz tetejétől a csípőig. Hajlik a rúddal, lehajol,ez az izomcsoport működik - hátul.