Index - Tudomány - Kilenc óra alvással lehet fogyni

Fogyjon hosszabb alvással. Ha ennél kevesebbet alszol, garantáltan elhízol - Kutatók szerint - Fogyókúra | Femina

Tartalom

    Túl nagy fogyjon hosszabb alvással kórházi zajártalom Átlagosan 50 decibeles a zaj a kórtermekben, negyvennél nem lehetne erősebb. A Washington Egyetem kutatói szerint aki napi kilenc órát alszik, az nagyobb arányban zárja ki a genetikai tényezőket a súlygyarapodásában - vagyis megint kiderült, hogy az alvás hasznos és akár fogyni is lehet ezzel.

    fogyjon hosszabb alvással a fogyás segíthet-e a reumás ízületi gyulladásban

    A Asda fogyás nevű magazinban publikált tanulmányban Nathaniel Watson azt írja, a hosszabb alvással kevésbé fontossá válnak a genetikai tényezők.

    A kutatás alatt női ikerpárt vizsgáltak meg, átlagéletkoruk 36,6 év volt, 38 százalékuk egypetéjű iker.

    fogyjon hosszabb alvással hogyan égesse el a belső comb kövér hím

    A kutatásban lejegyezték súlyukat, magasságukat és alvási szokásaikat. Kilenc óra alvással a genetikai tényezők kevésbé számítanak a testtömegindexben, míg a kevesebb mint hét órát alvóknál sokkal nagyobb ez a befolyás.

    fogyjon hosszabb alvással csinál beöntés, hogy lefogyjon

    A kilenc óránál többet alvók esetében 32 százalékban számított, kinek milyen génjei vannak, a másik esetben 70 százalékot. A felpörgetett életmód megnövelheti az elhízás veszélyét, állítja a tanulmány.

    fogyjon hosszabb alvással nyáron fogyjon többet

    Az elmúlt száz évben az átlagos alvással töltött idő másfél órával csökkent: óta a legalább nyolc órát alvó amerikaiak aránya 38 százalékról 27 százalékra csökkent. A tanulmány nem tért ki arra, hogy a genetika hogyan befolyásolja a súlyt, ez egy következő kutatás témája lesz.

    fogyjon hosszabb alvással nincs fogyás 2 hét