Aludj jobban: az 5 százalékos akadály

Fogyás a jobb alvás révén, A jobb alvás tanulmány

Fogyás - Hipnózis

Az alvás mennyisége és minősége megjósolja a fogyás képességét Lyon, Franciaország - Amikor a felnőttek mérsékelt kalóriatartalmú étrendet indítanak, az alvás mennyisége és a minőség egyaránt megjósolhatja a zsírégetést. ECO szerint az alvás időtartamának 1 órás meghosszabbodása a kovariátokra való kiigazítás után a zsírtartalom 0, 7 kg-os csökkenésével jár.

2. Lefekvés előtt ne együk degeszre magunkat

Azt mondta, hogy az alvás és a test kapcsolat arany standard tesztjéhez véletlenszerűen hozzá kell rendelni az embereket a különböző alvási időtartamokhoz, és azokat hosszú ideig meg kell figyelni. Mivel egy ilyen teszt szinte lehetetlen, a következő legjobb tanulmány az emberek alvási fogyás a jobb alvás révén megfigyelése lenne, és összevetné őket a súlymérő intézkedésekkel, ezek közül az egyik a képesség, hogy lefogyjon a korlátozott kalóriatartalmú étrend mellett.

Az idén közzétett hatéves tanulmányban Int J Obes Lond.

fogyás a jobb alvás révén

Annak a hipotézisnek a tesztelésére, miszerint az alvás mennyisége és minősége a kiindulási állapotban befolyásolja a túlsúlyos és elhízott felnőttek zsírveszteségét, akik mérsékelt kalória korlátozásnak vannak kitéve, Dr.

Chaput túlsúlyos és elhízott férfit és nőt vizsgált év között. Az eredményeket a kor, a nem, a kiindulási BMI, a beavatkozás időtartama és az energiafelvétel változása alapján igazítottuk.

Mivel a nemek és a súlycsökkenés között nem volt kölcsönhatás, mindkét nemre vonatkozó adatokat egyesítették.

fogyás a jobb alvás révén

Chaput a közönségnek. A fogyás alvásának lehetséges mechanizmusai Dr. Chaput számos olyan mechanizmust javasolt, amelyek révén a rövid alvás befolyásolhatja a súlyt.

fogyás a jobb alvás révén

Fokozhatja az éhezést, az úgynevezett homeosztatikus táplálkozási viselkedést és az éhség kiváltó hormonokat, veszélyeztetve a kalória korlátozását. A rövidebb alvással járó magasabb ghrelin-szint megkönnyítheti a zsír visszatartását, és alkalmazkodó módon csökkentheti a termogenezis és alacsonyabb a zsírok oxidációja.

Leiratkozás Utánajártunk, hogy a pihentető alvás szempontjából mennyit számít az, hogy mikor és mit edzünk. A pihentető alvás elengedhetetlen a jó fizikai teljesítményhez, a testedzés pedig nemcsak a stresszcsökkentésben, a fogyásban és a betegségek megelőzésében segít, hanem abban is, hogy jól aludjunk.

Ezen túlmenően, "kevesebb alvással több időt és több lehetőséget kínálunk étkezésre" és hosszabb ideig tartó expozíciót jelent az obesogén környezetben - mutatott rá. Végül: a kevesebb alvás több fáradtsághoz vezethet, és így ébren is kevesebb energiafelhasználást eredményezhet.

fogyás a jobb alvás révén

Azt hiszem, valóban be kellene lépnünk, amikor egy adott időtartamra megváltoztattuk az emberek alvását akár 1, akár egy másik irányba, és megnéznénk a ennek következményei. A tanulmány bizonyos korlátozásai ellenére Dr. Heitmann pozitívnak tekintette. A kutatást a Wyeth Consumer Healthcare Inc. Chaputnak nem volt más információja.

fogyás a jobb alvás révén

Heitmann nem hozott nyilvánosságra vonatkozó pénzügyi kapcsolatokat. Bemutatva

fogyás a jobb alvás révén