Hogyan lehet fittebb egy nagyobb súlyú ember?

Gyors testzsír százalékvesztés

Csupán a fitneszipar szakzsargonja vagy netán hangzatosabb így? Koránt sem! A fogyás és a testzsírszázalék csökkenés nem egy és ugyanaz. A testzsírszázalék csökkenés nem más, mint testünkön lévő zsírszövetein atrófiája, vagyis zsírvesztés.

Ezzel szemben a fogyás súlycsökkenést jelent. Mikor fogyásról beszélünk általánosságban, akkor nem csak a zsírszövetek csökkenéséről, gyors testzsír százalékvesztés az izomszövetek elvesztéséről is beszélünk.

Testünk formáját izomzatunk drasztikus módon befolyásolja.

Testzsír-százalék: Mítoszok helyett tények! Szerző: Oxygen Medical Aki azt gondolja, hogy a testsúlya az egyetlen fontos mérőszám, amely megmutatja, milyen formában van, az téved. Hiszen pusztán a kilogrammok számából nem derül ki, milyen arányban zsíros vagy izmos a testünk. Egy nyolcvan kilós férfi lehet elhízott és csupa izom - ennek a pontos kiderítésére szolgál a testzsírszázalék mérése. Hogyan lehet fittebb egy nagyobb súlyú ember?

Testedben tombolni fognak a katabolikus folyamatok, amelyek következménye képen, szépen lebontja izomzatod. Tudom pontosan, hogy nőként nagy eséllyel nem célod a robusztus izomzat felépítése.

Nem szeretnél óriási, ujjnyi erektől dagadó, elszeparált izomzatot. Ugyan miért baj az, ha a zsír kíséretében eltűnnek az izmok? Ahogy fent is olvashattad az izomzatod határozza meg tested alapvető formáját. Tehát ha nem szeretnél diétád végén szottyadt testű lenni, örökre verd ki a fejedből a koplalást és az ostoba női szennylapokban olvasott diétákat. Nem létezik varázs diéta vagy edzésterv! Ez az egyetlen út, amin hossztávon és egészséges módon fenntartható változást tudsz elérni.

A cikk terjedelme és a téma komplexitása nem engedi, hogy minden fontos tudást átadhassak, azonban az alábbi sorokban olvashatod a legfontosabb tanácsokat ahhoz, hogy diétád eredményes legyen.

Sokak fejében a helyes táplálkozás hallatán joghurt, gyümölcsök és cukros zabkekszek jelelnek meg. Ez azonban nagyon távol áll a valóságtól. Nem lehet eléggé hangsúlyozni a helyes táplálkozás fontosságát.

Legyen a célod versenyzés vagy csupán megszabadulni a hasadon tanyázó zsírpárnáktól, muszáj megváltoztatni étkezési szokásaid. El kell döntened, hogy számodra mi fontosabb: egy egészséges, fitt és esztétikus testben élni vagy megenni a kedvenc lekváros fánkodat. Fehérjeforrásaid a következőkre gyors testzsír százalékvesztés fehér húsok, sovány vörös húsok, halak, sovány tejtermékek, tojásfehérje és fehérje készítmények.

Szénhidrát forrásaid alapozd összetett alacsony GI indexű ételekre mint a: barna rizs, basmati rizs, zabpehely, lencse, kuszkusz, hajdina, árpa, köles, rozs és bulgur. Fogyassz sok magas rost tartalmú, alacsony szénhidráttartalmú zöldséget.

  • Это я гарантирую.
  • Сьюзан стала быстро закрывать файлы электронной почты Хейла, уничтожая следы своего посещения.

A magas rost fogyasztás egészségügyi előnyei mellett több fronton támogatja diétádat is. Az egészséges táplálkozás nem a szenvedésről ha csak nem versenyezni szeretnél és a koplalásról szól. Kedvenc ételeidnek van diétás, normális alapanyagokból készült alternatívája.

gyors testzsír százalékvesztés

Oldalunkon körbe nézve olyan diétába is beilleszthető finomságokra lelhetsz, mint a málna szirupos ínycsiklandó finom protein pancake vagy személyes kedvencem, a megunhatatlan vaníliás Protein Puding. És mi a helyzet a gyümölcsökkel? Diétában érdemes mellőzni őket. Magas fruktóz tartalmuk nem valami előnyös, mikor a célod megszabadulni a gyűlölt zsírrétegektől.

Súlyzós edzésre szükséged van. Nem sok értelme van órákig izzadni a futópadon a súlyok gyilkolása helyett. Olyan hormonális és metabolikus folyamatokat indít be a testedben, amik segítenek diétád eredményessé tételében. Emellett hatalmas energiaigénye van, így segít kalóriadeficites állapotba jutni. Továbbá, segít izomzatod megőrzésében a diétád során.

gyors testzsír százalékvesztés

Sőt, segít, hogy a tápanyagok az izmaidba áramoljanak, és ne zsírként rakodjanak le. Hogy képes ilyen varázslatokra?

A GET IN SHAPE PROGRAM SIKERE!

Súlyzós ellenállásos edzés hatására izomzatod glikogén raktára részben kiürül és edzés utáni inzulin érzékenységed drasztikusan megnő. Így az edzés után elfogyasztott szénhidrátot izomzatod könnyedén fel tudja venni.

Kevés, ennél kártékonyabb és butább mítosz létezik. Azzal, hogy visszaveszel a terhelésből és magasabb ismétlés számmal végzed a gyakorlatokat, nem fokozod a zsírégetést. Maradj a megszokott terhelésnél. Diétád során nem leszel erősebb, így ilyenkor nagy valószínűséggel nem tudod növelni a használt súlyokat.

Általában alacsony szénhidrát fogyasztás mellett veszítesz az erődből. Ez teljesen normális. Diétád vége fele, mikor edzéseid intenzitása csökken, nagy segítséget jelenthetnek az olyan edzés előtti készítmények, mint a MYPRE.

Zsírégetés OTTHON - HIIT edzés

Magas koffein tartalma és gondosan gyors testzsír százalékvesztés aminosav összetétele alacsony szénhidrát mellett is segít maximális teljesítményt nyújtani edzés közben. Mi a különbség a két előszeretettel gyors testzsír százalékvesztés edzésforma között? Az aerob edzés célja a zsírraktárak mobilizálásának elősegítése, szemben a kardióval, ahol az elsődleges cél a kardiovaszkuláris állóképesség növelése.

Röviden és egyszerűen, úgy lehet megfogalmazni ezt, hogy az aerob kevésbé intenzív kb. Mikor kardiózol, akkor a keringési rendszered eddzed elsősorban.

Szervezetednek nincs ideje zsírból energiát nyerni, így ilyenkor az izmok glikogén raktárát használja, akárcsak a súlyzós edzés. Mikor kardió tartományban kb. Természetesen a kardiónak nagy energia igénye van, rövidebb idő alatt könnyen, több energiát igényelhet, mint az aerob. Azonban egy kalóriadeficites étrend mellett könnyen vezethet izomvesztéshez a kardió.

Tehát, zsírvesztésre az aerob alkalmasabb, mint a kardió. A magas inzulin szint meggátolhatja, vagy csökkentheti a zsírbontást.

gyors testzsír százalékvesztés

Így az aerob edzések előtt célszerű mellőzni a szénhidrát fogyasztást. Így tehát, a két legmegfelelőbb időpont reggel ébredés után, vagy este, lefekvés előtt. Antikatabolikus hatásuknak köszönhetően, segíthetnek megelőzni az izomvesztést.

Rendkívül sokan becsülik alá a vízfogyasztás fontosságát. Általánosságban elmondható, hogy az emberek többsége dehidratált. Ne kövesd el ezt a hibát, ha számodra fontos az egészséged! Fogyassz 20 testsúly kilogrammonként 1 liter vizet legalább. Diétád során kifejezetten sokat profitálhatsz, ha optimális mennyiségű vizet fogyasztasz.

Megfelelő hidratáltság mellett, hatékonyabban mennek végbe a méregtelenítő és zsírbontó folyamatok. Továbbá segít az étvágy elnyomásában is.

Testzsír-százalék: Mítoszok helyett tények!

A diétád sikerességének feltétele a kalóriadeficit. Kevesebb energiát kell bevinned, mint amennyire szükséged van ahhoz, gyors testzsír százalékvesztés tested raktáraihoz nyúljon. Óva intelek a kalóriák értelmetlen számolgatásától. Fogyás shake kiegészítők, hogy mennyi kalóriát fogyasztatsz, sokkal kevesebb információt jelent, mint az, hogy az adott kalória mennyiséget milyen makronutriensekből juttatod szervezetedbe.

Egyénenként változik az ideális mennyiség, neked kell kitapasztalnod és folyamatosan változtatnod a bevitt tápanyagok mennyiségét. A szükséges esszenciális zsírsavakon kívül nem érdemes más zsírokat fogyasztani diétád során.

Tehát, ha pl. A szükséges esszenciális zsírbevitelen kívül mellőzd az egyéb zsírok fogyasztását. Figyeld súlyod változását folyamatosan.

Amennyiben a fogyás mértéke gyorsabb, mint 1 kg hetente, a tápanyagmennyiségen érdemes növelni. Ilyen mértékű fogyás esetében valószínűsíthető a nagy mennyiségű izomtömeg vesztés. Amennyiben lassabb a fogyás tempója, javasolt a tápanyag mennyiség csökkentése. A szénhidrát csökkentése mellett szimultán érdemes emelni fehérje beviteled.

Így redukálhatod az izomveszést. Dehogy fogok én számolgatni és tápanyag táblázatokat nézegetni. De hidd el, ha valódi változást akarsz, neked is változnod kell! Az egészséged, életminőséged és tested látványosan javulni fog, ahogy megváltozik életviteled.

Egy jól összeállított termogén zsírégető hatalmas lökést jelenthet diétát holtpontján. Személyes kedvencem Thermopure nevű készítmény, amely diétám utolsó néhány hetében megadta azt a lökést, amit más termék nem tudott és sikerült elérni életem a fogyás megváltoztatja a személyiséget. Aerob edzés előtt érdemes fogyasztani gramm L-Karnitint. Jótékony hatással van a zsírbontó folyamatokra és érezhetően energikusabb vagy elfogyasztását követően.

Sokat javíthat a reggeli fáradt aerob edzések minőségén.

Ezen felül érdemes egy pillantást venni a Myrange termékek re is, melyek a legújabb Myprotein fejlesztések. Számos egyéb hasznos kiegészítő van, amelyek meggyorsíthatják vagy eredményesebbé tehetik diétádat.

Mindezt hogyan? Régóta foglalkoztat a gondolat, hogy valahogyan segítsek azoknak az embereknek, akik számtalanszor megkérdezték, én hogyan csinálom, hogy tudom a súlyomat megtartani, az alakomat így formálni? Látom körülöttem az embereket, akik szorgalmasan eljárnak edzeni, de a súlyuk nem, vagy csak időlegesen változik.

Érdemes ezekkel lehetőségeid szerint kísérletezni. Hatásuk biztonságosan és tudományosan bizonyított. Egy kis útravaló Ahogy fent is olvashattad, ha valódi változást akarsz, neked is változnod kell. Nincs csoda módszer, nincs könnyű út. De pont ez az, amiért érdemes ebbe belevágnod. Megismered a saját tested, újra és újra túlléped a saját határaid és egy egészséges szép testben élhetsz.

Mire vársz még?