Hara Hachi Bu

Hara hachi bu fogyás, Napi kedvenc

Az Okinava-diétával akár évig is élhet Táfelspicc Emellett persze boldogok is, és élvezik az életüket. A titok az étrendjükben és a táplálkozási szokásaikban keresendő. Okinava a japán Rjúkjú-szigetek legnagyobb tagja.

100 évig élhetsz és még fogyhatsz is az Okinawa-étrendtől?

A Rjúkjú-szigetek lakóiról talán már ön is hallott, hiszen itt él a legtöbb száz éven felüli ember. A legmegdöbbentőbb mégsem a hosszú élet, hanem a száz év fölöttiek egészségi állapota.

  • Fogyás átalakító
  • Az Okinava-diétával akár évig is élhet
  • Ing, amely segít a fogyásban
  • Mennyibe kerül a kirkland fogyás

Ezt pedig az étrendjüknek és az étkezési szokásaiknak köszönhetik. Az Okinava-étrend csökkenti a kalóriabevitelt, a folyamatos, könnyed, nem megterhelő mozgás mellett. Ez segít megelőzni az elhízást, a felesleges súlygyarapodást még idős korban is.

  • Legjobb testpakolás a zsírvesztés érdekében
  • AZ OKINAWA-DIéTA: A HOSSZú éLETTARTAMOT NöVELŐ éTELEK éS SZOKáSOK - - ALKALMASSÁG -
  • Szuper zsírégetők
  • Hasi zsírvesztés egy hónap

Ugyanis, ahogy öregszik a test, úgy lassul az anyagcsere. Az okinavai emberek táplálékai zsírban szegények, a zsiradékot olajos magokból és  halakból viszik be.

Liluland :: évig élhetsz és még fogyhatsz is az Okinawa-étrendtől?

És ami még fontos: az elfogyasztott ételek szinte egyáltalán nem tartalmaznak mesterséges anyagokat. Az Okinava szigetén élők úgy vélik, hogy az emberi szervezetnek sokféle tápanyagra van szüksége, és ezek hb fogyni persze fenn kell tartani az egyensúlyt.

Hara Hachi Bu - The Simple Secret Of Okinawa (Japan)

Ezért a diéta elsősorban a zöldségekre helyezi a hangsúlyt: édesburgonya, zöld és sárga zöldségek, gyümölcsök, gyógynövények és babok, de a tenger gyümölcseinek is kiemelkedő szerep jut. Emellett fontos a napi többszöri étkezés és a kisebb adagok fogyasztása.

Az Okinava-diétával akár 100 évig is élhet

Az okinavai emberek négy kategóriába sorolják az ételeket a kalóriatartalmuk szerint. Az első kategóriába azok az élelmiszerek tartoznak bele, amelyek 0,8 kalóriát tartalmaznak grammonként.

testsúlycsökkenés tippek

Ezekből annyit ehetünk, amennyit csak akarunk. Ilyen a spenót, az uborka, cukkini, más alacsony hara hachi bu fogyás zöldségek és a citrusfélék, mint a narancs. A diéta fontos része a zöld teaForrás: shutterstock.

menopauza során zsírvesztés

Ilyen például a banán vagy a burgonya. Ez még az elfogadható kategória, ellenben a következővel, amelyben az élelmiszerek kalóriatartalma grammonként 1,5 illetve 3,0 között mozog. Ilyenek a gabonafélék, a búza, a hüvelyesek, az olajos halak és a sovány húsok.

fogyni akar a felsőtesten

Ezek az ételek ugyanúgy ajánlottak, ám a mennyiségre már rendkívül oda kell figyelni. Az utolsó kategóriába pedig azok az élelmiszerek tartoznak, amelyekben grammonként vagy több kalória van, mint az olajok, a diófélék, az olajos magvak, a vörös húsok, az édességek, és ide tartoznak a feldolgozott élelmiszerek.

Az Okinawa-diéta: Az ételek és szokások, amelyek növelik a hosszú élettartamot

Ezek fogyasztását érdemes a hara hachi bu fogyás korlátozni. Utóbbi, és a csökkentett kalóriabevitel miatt szervezetünk kevesebb méreganyagot fog termelni.

helicobacter pylori és fogyás

A legjobb a diétában, hogy leginkább friss, szezonális és helyi alapanyagokból készült ételeket tartalmaz: az okinavai emberek nem fogyasztanak messziről szállított élelmiszereket. Emellett persze azt is lényeges megemlíteni, hogy lassan esznek, és kerülik az alkoholt. A diéta kiegészítője a zöld tea, valamint a rendszeres testmozgás, mint a séta, jóga, vagy akár a kertészkedés.

Fogyni Hara Hachi Bu-val: A japán tanítás jobb, mint minden diéta?

Ezzel nem erőltetik meg a testüket, mégis folyamatosan mozognak. A hosszú élethez persze az is hozzájárul, hogy Okinavában az emberek kevesebbet stresszelnek, és ha mégis, mozgással, jógával és meditációval állítják helyre lelki békéjüket.

elérhető súlycsökkentési célok kitűzése

Lapozzon a következő oldalra, és kezdje el már ma a diétát a következő recepttel!