2 hónap alatt elveszít 10 kg zsírt. Havi 10 kg-ot akarok elveszíteni otthon nélkül étrend nélkül

Hogyan lehet könnyen elveszíteni a lábzsírt

Siker A lábzsír elvesztésének legegyszerűbb módja harminc nap alatt Hamarosan a tavasz!

hogyan lehet könnyen elveszíteni a lábzsírt

Itt az ideje, hogy hozza ki ezeket a rövidnadrágot, mini ruhákat és szoknyakat, hogy megmutassa tökéletesen tónusú, nagyon szexi lábait. A nők - és természetesen a férfiak - mindenhol örülnek! Ha kevésbé lelkesedik ez a kilátás, ne aggódjon! Akár szexi fekete ruhát visel esténként, egy bikini partra megy, minden nő szeretne egy pár zamatos, karcsú, szexi lábat.

Változtassa meg étrendjét, és szépítse a lábait

A faragott hangszínű lábak kemény munkát igényelnek, de az eredmények megtérülnek. Sajnos sok tévhit van a tónusú lábak elsajátításában. Nincs olyan dolog, mint a lábad zsírfoltjának csökkentése. Az igazság az, hogy ha helyesen eszik, és helyesen étkezik, mindenhol zsírt éget, és valószínűbb, hogy a zsírt eltávolítja a lábadból is. Szerencsére van egy 30 napos tervünk, amellyel a legjobb formájában lehet erre a tavaszra, hogy megmutassák szexi lábadat!

A zsírfoltok csökkentésének mítosza Túl gyakran hallom az ügyfeleim és a betegek panaszait, hogy nem tudnak megszabadulni a derék, karok és lábak zsírjától. Hadd tegyem egyértelművé: Nincs olyan helyzet, mint a zsírfolt csökkentése.

Február 2, Percig Olvasni: 8 A nők körében mindig a leggyakoribb kérdés volt, hogyan lehet gyorsan elveszíteni a lábzsírt. A nők természetesen hajlamosak a zsírok elhelyezésére a combok és a lágyék körül, akár fizikai felépítésük, akár ülő életmód és rossz étkezési szokások miatt. A lábak vékonyabbá és vonzóbbá tétele nem lehetetlen feladat, de megfelelő étrendet, megfelelő fizikai aktivitást és sok masszázst igényel! Ezek az előfeltételek alapvető fontosságúak a jó eredmények és a lágy lábak eléréséhez.

Nem végezhet bizonyos gyakorlatot a zsírok eltávolításáért a lábától. Az lehetetlen. Az emberi fiziológia egyszerre bonyolult és gyönyörűen elegáns. Ha eszik, akkor az energiához felhasznált ételekből kalóriát fogyaszt.

A lábak átalakulása időbe telik

Ezek a kalóriák segítenek fenntartani az alapvető anyagcsere-funkciókat, beleértve a melegen maradást, az új sejtek előállítását, az élelmiszerek emésztését és a gondolkodást. A fel nem használt kalóriákat zsírként tárolják. Így a diéta és a testmozgás révén több kalóriát éget el, így nincs extra kalóriája a zsírként történő tároláshoz. Ha kalóriahiány mellett edz, testének energiára van szüksége, tehát a megnövekedett anyagcserének támogatása érdekében elégetik a test által tárolt zsírt.

Hogyan lehet hatékonyabban elveszíteni a zsírt

Ezért veszít fogyni. Ön éget a zsírt energiává. A testet hogyan lehet könnyen elveszíteni a lábzsírt érdekli, ha ez a zsír az Ön hasából, lábaiból vagy karjaiból származik. A test mindenütt éget zsírt, ha kalóriahiányban van, és fokozott anyagcseréje van az edzéshez. Ez az oka annak, hogy lefogy és mindenhol elveszíti a zsírt.

hogyan lehet könnyen elveszíteni a lábzsírt

Nem mondhatja meg a testnek, hogy távolítsa el a zsírt éppen a lábak - bármilyen marketing reklám vagy egészségügyi termék ellenére, amelyek ezt állítják. Hogyan lehet elveszíteni a lábzsírt 30 nap alatt Annak érdekében, hogy harminc napon belül elveszítse a lábzsírt, először ne felejtse el, hogy nem szabad kifejezetten a lábzsírra gyakorolni, hogy elveszítse.

Ha azonban kiegyensúlyozott étrendet és testgyakorlást követ, akkor nagyon egyszerű a testzsír elvesztése az egész testében, beleértve a lábait is.

Megszabaduljon a cellulitról hideg zuhanyokkal és masszázsokkal

Először használjon kalóriaszámológépet, hogy kiderítse, hány kalóriát kell fogyasztania egy nap, majd próbálja meg napi kevesebb kalóriát enni. Ezután használjon testtömeget és aerob gyakorlatokat a test tonizálásához és a zsír égetéséhez.

hogyan lehet könnyen elveszíteni a lábzsírt

Lehet fogyni 30 nap alatt? Ez egy hogyan lehet könnyen elveszíteni a lábzsírt cél egy jól átalakított tervvel? A cél az, hogy kalóriahiányt hozzon létre. Amint azt a korábbi cikkben kifejtettem fogyni egy héten belül, Határozottan javasoltam a Nemzeti Egészségügyi Intézetet itt Testtömeg-tervező mint alapot a jelenlegi kalóriabevitel megértéséhez és a módosítások elvégzéséhez, hogy elérje a fogyást egy adott időkereten belül. Miután megtudta, hány kalóriát kell bevennie, vonjon le kb.

Például, amint azt korábbi cikkemben tárgyaltam, ha a itt A testtömeg-tervező azt jelzi, hogy a mérsékelt testmozgással rendelkező nők kalkulált kiindulási kalóriabevétele kalóriát jelent, hogy fenntartsák jelenlegi súlyát, azt javasolnám, hogy csökkentsen kalóriát étrendjéből, és kalóriát fogyasztjon.

Egyedül ezzel a kiigazítással hetente körülbelül 1 fontot veszít. A testhez adott testmozgással azonban fontot veszíthet egy héten belül. Előző cikkben arra figyelmeztettem, hogy ha napi kevesebb mint kalóriát fogyaszt, akkor fáradtságos lehet és túl fáradt lehet az edzőterembe menni vagy a munkahelyén dolgozni.

Továbbá, ha túl hogyan lehet könnyen elveszíteni a lábzsírt lesz a kalóriája, éhezési módba lép, amely egy katabolikus állapot, amelyben izoméget éget, hogy energiát biztosítson. Ne felejtse el, hogy a cél az, hogy fogyjon és fenntartsa izmait, így tónusú és szexi megjelenése van. Melyek a legjobb ételek? Nincs speciális étrend a zsírok csökkentésére, csak a lábakból. Ne feledje, a test úgy gondolja, hogy a kalória kalória.

hogyan lehet könnyen elveszíteni a lábzsírt

Tehát a cél az, hogy kalóriahiányba tegye magát, így zsírt éget. De szeretne kalóriahiányban lennie anélkül, hogy éhes lenne. Vannak 33 szuperétel a 30 napos diéta során el kell fogyasztania. A cél az, hogy kis adag ételeket naponta kis étkezés gyakran fogyasztanak, így folyamatosan teljesnek érzi magát, de továbbra is fenntartja a kalóriahiányt.

Tehát ha napi kalóriát eszel, ossza azt étkezésre, így minden étkezésnek körülbelül kalóriája van. Ön viszont telítettnek érzi magát, ha hidratált marad, és sok rostot fogyaszt.

Az ételeknek alacsony zsírtartalmú és szénhidráttartalmúnak, de fehérjeben gazdagnak kell lenniük. Például vacsorára enni egy salátát csirkével vagy hallal, de ne hagyjon ki kenyeret vagy zsíros öntet.

Reggelire enni zabpehely tojás és fehérje rázással. A rost és a fehérje sokkal hosszabb ideig vesz igénybe a test lebontását, ezért hosszabb ideig érzi magát. Igyon sok vizet is, mivel ez hidratált és kevésbé hajlamos édességeket fogyasztani. Ha snack-t szeretne, kerülje az egyszerű cukrok elfogyasztását, és válassza a rostos és egészséges egyszeresen telített zsírokkal töltött gyümölcsöket és diókat.

Legyen őszinte a fogyókúra-céljaival. Ha tudod, hogy szereti a rizst, ne szüntesse meg teljesen, mivel ez rontja a vágyát.

Get Abs in 2 WEEKS - Abs Workout Challenge patológiás fogyás meghatározása

Ehelyett enni azt a felét, amelyet általában fogyaszt, és helyettesítsen több zöldséggel vagy fehérjével. A sovány fehérjék építik az izmadat.

hogyan lehet könnyen elveszíteni a lábzsírt

A rostos zöldségek telnek, megkönnyítik az emésztést, ellátják a vitaminokat és ásványi anyagokat, és megakadályozzák, hogy később elinduljon a kamrában. A teljes kiőrlésű szemcsék tartós energiát nyújtanak az edzéshez. A fogyás gyorsítása érdekében ne távolítson el túl sok kalóriát vagy szénhidrátot az étrendből. Ez hogyan lehet könnyen elveszíteni a lábzsírt a túlzott étkezés során, és a test harcol a zsírmegtartással, mivel úgy érzi, hogy éhezési módba kerül.

Légy mérsékelt az étrendben, mivel ez mérsékelt és folyamatos fogyással fog megtérülni, hogy segítsen a nagy lábak elérésében. Melyek a legmegfelelőbb gyakorlatok a zsírok elvesztésére a lábadból? Noha nincs gw1516 zsírvesztés esetén vagy speciális étrend a zsírtartalom elkerülésére a lábukról, vannak speciális gyakorlatok, amelyek hangot adnak a lábadnak.

Erő-edzési gyakorlatok, mint például guggolás és lunges, felépítik a négykerekű gömböket, hátrányokat és siklókat, hogy hangot adjanak az alakjanak. Ha hozzáfér a gépekhez, próbálkozzon 10 lábig tartó lábpréseléssel vagy csapkodással guggolva, kezdve egy olyan nagy súlytól kezdve, amelyet alig tudsz megtenni.

Miután megszerezte, csökkentse a súlyt, majd azonnal lépjen be egy másik készletbe. Addig ismételje ezt a folyamatot, amíg nincs súlya a gépen. Minél fárasztóbb az edzés, annál jobban felépíti az izmait, és annál több zsírt éget. Nem válsz She-Hulk-ba. A szexi karcsú lábak izmokkal és minimális zsírtartalmú lábakkal vannak ellátva. Ha nem edz, és izomzatot épít, soha nem lesz szexi lábad. Tehát nyomja magát!

Az ügyfelek kiképzésekor guggolást, lábpréselést, guggolást, lungetést csinálok, majd elvégezzük a lábhosszabbítás és a lábak göndörítésének elvégzésére szolgáló elválasztási gyakorlatokat. Ezután testtömeg-gyakorlatokat végezünk ugró guggolásokkal és testlungekkel. Szeretem összekeverni, hogy el tudják végezni azokat a gyakorlatokat, amelyek súlyokat, gépeket és saját testüket érintik, hogy ez szórakoztató és érdekes legyen számukra. Általában 8—12 ismétlési sorozatban dolgozom úgy, hogy elég keményen dolgozzanak a küzdelem érdekében, de még mindig megnövelik a súlyu.

Ha valaha látom, hogy nyugodtan edznek, mosolyogva az arcukon, tudom, hogy a súlya túl kicsi, így növeljük a súlyát. Ne feledje, hogy az izmok felépítéséhez keményen kell dolgoznia. Ha 12 ismétlést könnyen elvégez, nem fog nagy ellenállást okozni. Tehát tegye keményvé, és növelje meg a súlyát!

Erősítő edzés után ideje megtenni a legjobb zsírégető kardiót: Nagy intenzitású intervallum edzés HIIT. Ez adóztatja a testet, de egész nap segíti az anyagcserét, hogy folyamatosan égetje a zsírt. Használja ezt az intervallum edző kardio-t sprinttel, kerékpározással, lyukasztó zsákokkal, ugró guggolásokkal, pushupokkal és egyenletes evezéssel. Ha úgy dönt, hogy sprint, induljon el egy 5 perces könnyű futással, majd végezzen 8 sorozatot 20 másodperces sprintben, majd 10 másodperces pihenést 4 percig.

Ezek után a szigorú 4 perc után ami örökkévalóságként fog érezni magát! Ennek végén összeomlik a földön, hogyan lehet fogyni Brazíliában, hogy beletette a szívedet. Az erősítő edzés és a kardió együtt fog kifizetni, hogy segítsen a fogyásban és a tónusú szexi lábaknak.

hogyan lehet könnyen elveszíteni a lábzsírt

De következetesnek kell maradnia. Kezdje el a teljes test erőnlét edzését heti napon, különös tekintettel a lábak edzésére, és kezdje bele HIIT az edzés után. Ha nincs otthon, folytasson enni gyakran gyakori ételeket, sok fehérje- és rostos zöldséggel.

Végül, bár nem lesz képes észrevenni a lábak zsírtartalmát, észrevehető különbséget fog látni az egész testében és a lábad is jól néz ki! Több mint egy évtizedes személyes edzési tapasztalattal rendelkezik, és minden szintű ügyfél százának segített a súlycsökkentési és fitneszcélok elérésében.

Ez ösztönözte őt arra, hogy klinikai kutatóként dolgozzon az országosan elismert Johns Hopkins Kórház Súlykezelő Központjában. Az orvosi iskola alatt osztálytársaival létrehozta az egészség és wellness szervezetet, medelfér, amely személyes képzést és táplálkozási tanácsadást nyújtott az orvostanhallgatók számára.

Szabadidejében Dr. Mallipudi szívesen játszik jégkorongot, táncol és edzik a következő testépítő és erőemelési versenyekre. Mallipudi közreműködő írója a Vixen Dailynak. Érdekes Cikkek.