Nyújtsa le a hasát

Hogyan lehet lefogyni a hasán. Lefogy a hasán - Perfil do usuário

hogyan lehet lefogyni a hasán

Ez kihívást jelenthet, ha egyidejűleg próbál izomtömeg-növekedést elérni. Ezenkívül a magasabb kalóriatartalmú, tápanyag-sűrű ételek kiválasztása elősegíti az izmok újbóli növekedését a zsírtartalom növekedése nélkül — állítja az acefitness.

hogyan lehet lefogyni a hasán

A szív- és érrendszeri testmozgás a súlyzós edzéssel segíthet elveszíteni a hasi zsírt. Helyezze el étkezését két-három óránként. Egyél magasabb szénhidráttartalmú étkezést két órával a súlyemelés előtt, és magasabb fehérjetartalmú étkezést egy órával azután.

FOGYÁS - a 10 legfontosabb tipp

Válasszon olyan fehérjéket, mint a tojásfehérje, sovány marhahús, csirke, hal, pulyka, mint a nagyobb zsírtartalmú fehérjék. Az izomtömeg növelése érdekében naponta enni 1,4—1,8 gramm testtömeg-kilogrammon, megjegyzi az Eat Right.

hogyan lehet lefogyni a hasán

Kerülje a magas kalóriatartalmú, alacsony tápanyagú szénhidrátokat, például süteményeket, süteményeket, édességeket, piteket, bagelit, fehér kenyeret, rizst és tésztát.

Olvassa el  Olajhúzás a fogyás érdekében 5.

hogyan lehet lefogyni a hasán

Kerülje az olyan gyümölcsleveket, szénsavas italokat, étrendi szénsavas italokat, koffeinmentes italokat és alkoholos italokat, amelyek magas kalória- és nátriumtartalmúak, és vízvisszatartást okozhatnak, állítja az acefitness. Tipp Naponta végezzen 30 percet zsírégető kardiovaszkuláris tevékenységet.

hogyan lehet lefogyni a hasán

Kövesse az izomtömeg-növelő edzési programot.