A zsírégetés tudományos folyamata

Hogyan lehet zsírégetni a tudomány szerint

Tartalom

    hogyan lehet zsírégetni a tudomány szerint

    A benne szereplő információk elavultak lehetnek. Mozogni jó, és ennek számos oka van, az egyik például az, hogy segít megszabadulni a felesleges kilótól. A tudomány jóvoltából pedig most azt is megtudhatod, hogy pontosan mennyit kellene edzened, ha a célod a zsírégetés.

    Kezdjük azzal, hogy a fogyás lényeg az, hogy kevesebb kalóriát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyit az eléget, így a tested a tartalékaihoz, azaz a zsírréteghez nyúl.

    hogyan lehet zsírégetni a tudomány szerint

    Arra viszont figyelj, ha Ha pedig a kalóriabevitel mellett még a mozgásra is odafigyelsz, akkor igencsak rásegíthetsz a zsírégetésre. Jó, de most fogadjunk, hogy azt kérdezed, hogy Mennyi edzés kell a fogyáshoz?

    hogyan lehet zsírégetni a tudomány szerint

    Eddig ilyenekről hallhattál, hogy másfél óra bármi, harminc perc futás vagy éppen tizenöt perc intenzív edzés során indul be a zsírégetés. Persze, mint mindent, ezt is számos egyéni jellemző és további számos tényező befolyásolja, így nehéz egy általános választ adni.

    A tudománynak mégis sikerült: a legideálisabb az lenne, ha perc, magas intenzitású mozgással próbálkoznál.

    hogyan lehet zsírégetni a tudomány szerint

    Ez pedig azért a legideálisabb, mert ebben a tartományban csökken a gherlin hormon termelése a gyomrodban — ez az az anyag, ami az agyadnak jelzi, hogy éhes vagy. Tehát, ha alacsonyabban tartod az említett hormon szintjét, akkor kevésbé leszel farkas éhesés könnyebben tudsz nemet mondani a zabálásra, vagyis az edzés során elégetett kalóriákat kisebb eséllyel eszed vissza.