Gyakorlatok karizomra

Karcsú karokkal

Tartalom

    Így lesznek szépen kidolgozottak a karjaid!

    1.  Простите, у нас нет ни одной рыжеволосой, но если вы… - Ее зовут Капля Росы, - сказал Беккер, отлично сознавая, что это звучит совсем уж абсурдно.
    2. Вокруг него бушевала настоящая буря, но в его глазах она увидела смирение.
    3. Amerikai fogyni
    4. Беккер почувствовал, что у него подкашиваются ноги.
    5.  - Он даже застонал.
    6. Így lehet feszes és karcsú a sorozattracker.huáld EZT ha már eleged van a lötyögő hatásból - Blikk Rúzs
    7. Fogyni wii

    Menyes Barbara Nagy Amarilla ezúttal bemutat néhány hasznos gyakorlatot — ha rendszeresen végzed őket, nem lesz gondod a trikók viselésével sem. Melegíts be!

    Blikk Rúzs Annak érdekében, hogy karizmaink feszessége megmaradjon, időről időre rendesen át kell azokat mozgatni. Már egy kisebb súlyzó is elég, ezekkel a gyakorlatokkal azt érhetjük el, hogy karunknak szebb formája lesz és a bőr lógása is megszűnik. Egy híres fitneszedző jóvoltából most te is megismerheted, hogyan állíthatod vissza karodon a bőr feszességét, rugalmasságát. Ez a gyakorlatsor ráadásul nem is tartozik a legnehezebbek közé. Vegyük hát most kézbe a súlyzókat és tornáztassuk izmainkat kedvünkre!

    Kezdésképp mozgasd át a karokat vállkörzésekkel, karkörzésekkel, majd melegítsd be a mellizmokat, végül nyújtsd át a felsőtestedet — itt korábban már megmutattunk erre néhány hasznos gyakorlatot. Hátsó fekvőtámasz a formás tricepszért Támaszkodj a székre, a tenyerek nézzenek előre.

    karcsú karokkal

    A talpakat helyezd körülbelül egy méterre a széktől. Hajlítsd be a térdedet annyira, hogy derékszöget zárjanak be a talajjal.

    Tumblr Annak érdekében, hogy karizmaink feszessége megmaradjon, időről időre rendesen át kell azokat mozgatni. Sokan tartanak ezektől a gyakorlatoktól, mert azt gondolják, hogy ezzel túlságosan nőni fog a karizmaik mérete. Ez azonban nem igaz, nem kell attól tartani, hogy karunk elveszti nőies jellegét, azaz férfiassá válik. Már egy kisebb súlyzó is elég ahhoz, hogy ezt elkerüljük.

    Lassan karcsú karokkal a könyököket és a térdeket, majd nyújtsd vissza, de ne teljesen — így ugyanis nem terheled túl a könyökízületeket. Arra figyelj, hogy a karizmok dolgozzanak, és ne csak a popsidat mozgasd le-fel.

    Így még nehezebb megtartani az egyensúlyodat. Edzettségtől függően végezz el 3x20 sorozatot.

    karcsú karokkal

    Ezt próbáld ki! Ha tényleg komolyan gondolod a karok szálkásítását, és úgy érzed, az előző gyakorlatok már nem elég megterhelők, akkor mutatunk egy még nehezebb verziót: a nyújtott lábas hátsó fekvőtámaszt.

    karcsú karokkal

    A tenyerek nézzenek előre, a karokat és a lábakat nyújtsd ki, és támaszkodj a sarkakon. Ismét hajlítsd és nyújtsd a könyököket, de figyelj arra, hogy lassan végezd a gyakorlatot, és ügyelj arra is, hogy a medence ne essen be.

    karcsú karokkal

    Támaszkodj a székre a jobb kezeddel, a jobb láb legyen elöl, a bal mögötte. Emeld ki a csípődet és a kart, amin támaszkodsz, nyújtsd ki, a másikat pedig tedd a csípődre. A támaszkodó kar maradjon nyújtva, majd lassan engedd le a csípődet, majd emeld ki, hogy egy vonalban legyen az egész test.

    karcsú karokkal

    A kar itt támasztó funkciót tölt be, a hangsúly a derék izmainak edzésén van. Végezz el oldalanként 30 emelést, de karcsú karokkal arra, hogy ne lendületből dolgozz.

    Hogyan számoljunk le a petyhüdt karral? Előfordulhat például anyáknál szülés után, középkorú karcsú hölgyeknél, de fiatal, nem sportoló lányoknál is.

    Az edzés végeztével alaposan nyújtsd meg a kar és a derék izmait. Ebben a cikkünkben korábban bemutattuk, hogyan nyújtsd meg magad edzés után, itt pedig abban segítettünk, hogyan nyújtsd meg a derék izmait.

    karcsú karokkal