Feszesebb, karcsúbb derék, laposabb has 2 hét alatt: alakformáló edzés otthon

Karcsúbb has, Hogyan lesz keskenyebb a derekad, és laposabb a hasad? Hogyan lehet karcsúbb

Kiss Kriszta Az ülőmunka nem tesz jót a vázizomzatnak, hamar felpuhul minden, különösen a derék, has, csípő és fenék tájékán.

karcsúbb has

Ha kontúrosabb, tónusosabb idomokra vágysz, ez az alakformáló edzés jó igen fogyhatsz lehet. A derékpuklikat és a hasizmokat célozzák meg ezek a gyakorlatok, melyek feszesítésre kifejezetten alkalmasak.

karcsúbb has

Bár a nagyobb zsírréteget nem gyalulják le, a renyhe izmok hatására megereszkedett bőrredőket szépen kisimítják, amennyiben szorgalmasan végzed a feladatokat, minimum két hétig.

A derékvonal keskenyítésére is alkalmas ez az edzés, ám súlyfelesleg esetén érdemes magas intenzitásúkardió karcsúbb has kombinálni.

2 hét alatt több centivel karcsúbb has - 6 szokás, ami hozzásegít

Alakformáló edzés a karcsúbb derékért és a laposabb hasért Ez az alakformáló edzés nem tartalmaz ugráló gyakorlatokat, így akkor is bűntudat nélkül nekiláthatsz reggel, ha társasházban laksz, mert nem fogsz a dübögéseddel a szomszéd agyára menni.

A haránt irányú, az egyenes, és a külső, ferde hasizmokat egyaránt alaposan megdolgoztatja, sőt javítja a hasüregi vérkeringést, ami az emésztésre szintén jó hatást gyakorol.

SLIM LEGS IN 20 DAYS! 10 min No Jumping Quiet Home Workout ~ Emi

Már két hét után érezni fogod, ahogy feszesedik a derékvonal, és erősödik a hasizomde az igazán látványos eredményért a kiegyensúlyozott folyadékbevitelre, az egészséges táplálkozásra, illetve a kalóriaégető testmozgásra is oda kell figyelned.

Fontos a rendszeresség elve is, hiszen alkalmi edzésekkel nem lehet karbantartani az izomzatot. Kiemelt kép: Getty Images.

karcsúbb has