Nyárra legyen darázsderekad! 15 perces karcsúsító edzés otthonra - Metodic

Karcsúsítva a derekad. Derék karcsúsító öv – Tényleg hatásos?

Darázsderékra vágysz? Íme a legjobb gyakorlatok Menyes Barbara Nagy Amarilla aerobikedző segítségével ezúttal összeállítottuk azokat az karcsúsítva a derekad is elvégezhető gyakorlatokat, melyekkel néhány centit karcsúsodhat a derekat.

Karcsú, széles hát, Vastag a derekad? 3 villámgyors karcsúsító tipp | Well&fit

Végezd őket bátran hetente néhányszor! Pár centit ledolgoznál a derekadból? Kezdj bemelegítéssel.

karcsúsítva a derekad

Végezz törzskörzéseket, majd nyújtózkódj a karokkal a plafon felé, felváltva a jobb és a bal karral. Kis terpeszben nyújtózkodj párszor a jobb karoddal a bal oldalra, és fordítva. Végezz el néhány gerincgördülést, majd a gyakorlatsor végén található nyújtó feladatot végezd el állásban.

karcsúsítva a derekad

Indulhat a móka! Partvissal a karcsú derékért Otthon bizonyára nálad is lapul valahol egy partvis.

Derék karcsúsító öv — Tényleg hatásos?

Bányászd most elő! Állj vállszélességű terpeszben, enyhén hajlítsd be a térdeket, és a popsidat billentsd be magad alá. Nyújtsd ki a karokat magastartásba a partvissal, a tenyerek nézzenek előre. Lassan végezz törzshajlítást a jobb oldalra, majd gyere vissza kiindulóhelyzetbe.

Szépen karcsúsítja a derekat ez a 10 perces edzés: hamar mutatkozik majd az eredmény

Végezz el felváltva oldalanként hajlítást. Erre figyelj! A gyakorlat végzése közben a medence maradjon stabil, csak a törzs mozogjon. A hajlításnál a medence ne billenjen ki az ellentétes irányba, és végig tartsd a kar-fej távoltságot. Ügyelj rá, hogy a feladatnál nem a karok dolgoznak, hanem a derék.

Minden nő vékony derékra vágyik, összképromboló zsírpárnácskák nélkül. A sport és a diéta sokat tehet az ügy érdekében, de sajnos a folyamat hosszadalmas, és nem mutat azonnali eredményt. Ha türelmetlen vagy, és szeretnél varázsütésre csinosabbnak látszani, akkor nincs más dolgod, mint beépíteni pár karcsúsító fazont a ruhatáradba. Játék a szabásvonalakkal Ahhoz, hogy vékonyabbnak tűnjön a derekad, és ne olvadjon össze az alsó- és felsőtested, meg kell találnod a helyes arányokat.

Csavarj a szép izmokért! Helyezkedj el támadóállásban, a jobb láb legyen elöl, a combok zárjanak be derékszöget. Fogd a könyökök közé magad mögött a partvist, húzd be a hasadat, és fordulj el a jobb oldalra, majd lassan vissza.

Végezz el oldalanként csavarást. A hát maradjon egyenes, és ne homoríts túlságosan. A gyakorlat nemcsak a derekadat formálja, de a ferdehasizmokat is edzi.

karcsúsítva a derekad

Csípőkiemelés a talajon A következő gyakorlathoz nem lesz szükséged eszközre. Helyezkedj el oldaltfekvésben a talajon, az alul lévő bal lábadat hajlítsd be derékszögbe, a jobb lábat nyújtsd ki.

karcsúsítva a derekad

Alkartámaszban a fenti kar legyen lazán a csípőn. Húzd be a hasadat, és lassan emeld el a csípődet vízszintes vonalig, majd engedd vissza. Végezd el oldalanként 40 alkalommal. A gyakorlat szépen formálja és karcsúsítja a derekadat, arra azonban figyelj, hogy ne nagy lendületből végezd a mozgást, hanem a mélyizmok segítségével, erőből dolgozz.

A láb és a törzs maradjon végig egy síkban, a testsúlyt pedig ne karcsúsítva a derekad vállakra helyezd. Lábfejhez nyújtózás oldaltfekvésben Az előzőnél egy kicsit több erőt és koncentrációt igényel ez a gyakorlat. A kiindulóhelyzet ugyanaz, az alul lévő kar azonban most előre nyújtózik a talajon, a felül lévő kar pedig a nyújtott láb felett van.

Lassan emeld el magad a talajtól, nyújtózz a karral a lábfej irányába, majd engedd vissza magad a talajra. Végezz el oldalanként 30 emelést. Ha tovább nehezítenéd a gyakorlatot, csak félig engedd vissza magad a t5 fogyókúra, és onnan kezdd újra a gyakorlatot.

Derék karcsúsító öv - Tényleg hatásos?

Végig tartsd egy síkban a törzsedet és a lábadat. Törzsemelés labdával Végül bemutatjuk az egyik kedvenc gyakorlatunkat.

karcsúsítva a derekad

Szerezz be egy sportboltban kapható egyszerű, párszáz forintos gumilabdát. Tedd be a két boka közé, majd feküldj oldaltfekvésbe. Az alul lévő karral nyújtózkodj a talajon, a fenti karral enyhén támaszkodj meg a mellkas előtt, hogy a törzs ne essen be előre. Húzd be a hasadat, billentsd picit magad alá a popsidat, szorítsd össze a labdát, és lassan emeld el a páros lábadat a talajtól.

10 perces karcsúsító torna: így dolgozd le a derekadra rakódott zsírpárnákat

Végezz 30 apró emelést oldalanként, lendület nélkül. Tippünk: Ha a két lábbal alaposan összeszorítod a labdát, akkor nemcsak a derék izmai dolgoznak, hanem a belsőcombok is. A derékgyakorlatok után kötelező a nyújtás, melyek közül íme a legegyszerűbb.

Ha felszökött rád néhány kiló, és az őszi ruhatáradba te is szeretnél egy-két csinosabb darabot, faragj le a derekadból. Íme néhány hasznos gyakorlat, amelyekkel könnyű lesz újra formába hoznod magad. Tipp: […] Az idei őszi divattrend hangsúlyozza a derekat: a hosszú tunikák és pulóverek elképzelhetetlenek a derekat hangsúlyozó, vagy lazán a csípőre csúsztatott vastag övek nélkül. Tipp: Villámtorna a karcsú derékért Nem csak az edzőteremben lehet irigylésreméltó alakot varázsolni magadnak. Sokan nem hisznek az otthon végezhető gyakorlatok hatékonyságában, pedig rendszeres gyakorlással és egy kis odafigyeléssel csodákra lehetsz képes a négy fal között is.

Helyezkedj el törökülésben, és lassan kezdj el a jobb karral fej fölött balra nyújtózni, közben a bal könyöködet közelítsd a talaj felé.

Arra figyelj, hogy a popsi mindkét oldalon maradjon a talajon, ne emelkedjen el. Oldalanként tartsd ki a nyújtó pózt legalább percig. Kövesd az Ez zsír! Sikertörténetek, szakértői segítségnyújtás, egészséges életmód, fogyokúra és átalakulás.