Zsírégetés és az anyagcsere

Makrók számolása a fogyás eredményei

Mikor célszerű a tápanyagbevitelt kalkulálnod? Amikor túlsúlyod alakult ki.

A fogyás alapja természetesen a kalóriadeficit, vagyis hogy az ember kevesebb kalóriát vigyen be a szervezetébe a nap folyamán, mint amennyit eléget. Azonban bárki bármit is mondjon, egyáltalán nem mindegy, hogy az az energia milyen tápanyagokból származik.

De akkor is, amikor bárnincs túlsúlyod, de még egészségesebb szeretnél lenni: Ha kiszámolod a makróbevitelt, akkor pontosabban be tudod tartani az étkezési tervedet, s gyorsan meg tudsz néhány kilótól zsírtól szabadulni. Ha nehéz kontroll alatt tartanod étkezésedet: Egy finom chipsz, vagy csokifagyi súlyosan veszélyezteti diétádat, és karöltve járulnak hozzá súlygyarapodásodhoz.

makrók számolása a fogyás eredményei hogyan lehet elégetni a felső testzsírt

Íly módon nem leszel képes a tápanyagok egyensúlyát megtartani. Ha megtervezed étkezéseid tápanyagösszetételét, és tápanyagbeviteledet, akkor távoltarthatod magad ezektől a káros hatásoktól, amelyek romba dönthetik erőfeszítéseidet. Használd a Makró kalkulátort, s határozd meg testsúlycélodnak megfelelő diétás tervedet.

makrók számolása a fogyás eredményei fogyókúrás fürdők nyc

Ha nem teljesen világos, hogy mennyi proteint fehérjét vigyél be egyél : Legtöbb diétázó nincs tisztában, vagy helytelenül ismeri a fehérjefogyasztás mennyiségi követelményeit. De az is előfordul, hogy rossz elképzelés alakul ki a fehérjefogyasztásról. Ha megfelelő információt szeretnél a fehérjebevitel helyes arányairól, használd a makro kalkulátort.

Az emberek általában hajlamosak inkább zsírt és szénhidrátot fogyasztani fehérje helyett. A kalkulátor segít a korrekt mennyiségek meghatározásában.

Makró kiszámítása: Hogy csinálod ezt valójában?

Az alább látható makro-kalkulátor fontos információkat mutat mindazok számára, akiknek fontos az egészség, az egészséges táplálkozás. Makrók számolása a fogyás eredményei haladva kiszámoltathatod, hogy: Mennyi a javasolt napi energiabeviteled.

Mennyi az egyes tápanyagok javasolt napi bevitele? Milyen arányban javasolt a makrók legfőbb tápanyagok -szénhidrát, fehérje, zsír bevitele?

Számold ki a tápanyag-arányokat

Használd te is egészséged megőrzéséhez. Használatához segítséget lejjebb görgetve találsz.

Mérsékelt aktivitást adtam meg. Minden nap írom.

Ha az előző kalkulátorral nem boldogulsz, IDE kattintva az orvosi lexikon oldalán talán még pontosabban, ráadásul magyar nyelven kalkulálhatsz. Segítség a táblázat kitöltéséhez: 1.

Mik azok a makrók?

De javasolt azok számára is, akik egyszerűen csak hízni szeretnének. Opciós adatként, és az eredmények finomítása céljából írd be testzsírszázalékodat.

Nem kötelező, s a rendszer ennek az adatnak az imerete nélkül is megfelelő pontossággal számol. Ha tudni szeretnéd testzsírszázalékodat, IDE kattintva kiszámolhatod.

Makrotápanyagok és az időbeli elosztás

Bizonyos méreteket mm-ben szükséges megadni. Az adatok beírása után kattints a NEXT tovább feliratra. A megjelenő oldalon a rendszer kéri centiméterben a testmagasságod Height és kilóban a tstsúlyod Weight beírását.

makrók számolása a fogyás eredményei whoosh jelentése fogyás

Mindkét sor végén kiválaszthatod, hogy milyen mértékegységbenszeretnéd ezeket az adatokat beírni. Kattints úra a tovább Next gombra.

Táblázatok

A megjelenő ablakban a Meals per day azt jelenti, hogy hány étkezést tervezel naponta. Így az egy napra eső adatokat fogod megkapni, s étkezésedet sokkal könnyebben fogod tudni megtervezni. Csak az alapanyagcserével számol a rendszer. Ezt akkor válaszd, ha bármely olyan aktivitást végzel naponta, amely nőknél kcal, férfiaknál pedig kcal elégetését jelenti.

BMR - Alapanyagcsere sebesség

Ezt akkor válaszd, ha bármely olyan aktivitást végzel naponta, amely nőknél több, mint kcal, férfiaknál pedig több, mint kcal elégetését jelenti. Ha izomtömeg-növelést tervezel, vagy sportoló vagy, ez utóbbit válaszd. Megfigyelheted, hogy a fehérje-arányok változtatásával a kalóriaérték nem változik, csupán a tápanyag-arányokon változtat a kalkulátor.

Zsírtartalom Fizikai állapot például betegség Tehát a BMR tulajdonképpen az a kalóriaszám, amelyre a testednek további fizikai erőfeszítések nélkül kell működnie. Minél magasabb a BMR, annál több kalóriára van szüksége.