Navigation menu

Védekező vonalember fogyás, Texas Longhorns football

Táplálkozás és kondicionálás az amerikai futball számára A Bodybuilding. A legtöbben azt sem tudjuk, hogy az edzők miként kondicionálják a játékosaikat, mik a leggyakoribb sérülések a játékosok között, és hogy az amerikai futballisták étrendje eltér a többi súlycsökkenés a cv-knél étrendjét.

A következő GYIK összeállítottuk ezeket fogyás hatékony témákat, és megválaszoltam azokat a kérdéseket, amelyekről úgy gondoltam, hogy mind az edzők, mind a sportolók számára érdekes lehet. A nagyobb mindig jobb? V: Messze a legfontosabb tulajdonság a sebesség. Ha más fizikai tulajdonságok legalább átlagos jellegűek, akkor a sebesség határozza meg, hogy mely sportolók tudnak elit szintre jutni.

  • Amita 45 fogyókúra
  • Amerikai futball trivia Body Attack
  • Biotin fogyás tanulmány
  • Hogyan lehet zsírokat fogyni kiegészítők nélkül
  • Main article: Red River Showdown Red River Rivalry with yellow arrow indicating the crowd split at the yard line Texas has a long-standing rivalry with the University of Oklahoma.
  • Amerikai futball trivia Amerikai futball - a sport Az amerikai futball a rögbiből származó amerikai labdajáték.

További kritikus tényezők a reakcióidő az agilitás fontos összetevőjea függőleges ugróképesség az alsó test erejének jelzője és a felső test ereje. Ha minden más egyenlő, akkor az olyan teljes kontaktusú sportágakban, mint az amerikai futball, egy nagyobb, nagyobb játékos mindig előnyt élvez egy kisebb, könnyebb játékossal szemben, de a való világban - különösen középiskolai szinten - a nagyobb nem feltétlenül jobb.

A gimnáziumi játékosnak gyakran mindkét felet meg kell játszania, és egy gyorsabb és jobb képességekkel rendelkező játékos gyakran képes legyőzni egy nagyobb ellenfelet. A sebesség általában, és különösen a gyorsulás képessége kétségtelenül a legfontosabb fizikai tényező, függetlenül attól, hogy milyen helyzetben játszik egy sportoló. A sebesség kompenzálhatja az erő és a képesség hiányát. A felsőtest ereje és a reakcióidő két további jellemző, amelyek szükségesek ahhoz, hogy sikeres amerikai futballisták lehessünk, különösen a belső védő, a hátvéd és a védekező hátban.

A nagyobb és terjedelmesebb nem feltétlenül jobb, ha egy sportoló kiválóan védekező vonalember fogyás a többi tulajdonságban. Mennyire fontosak a súlyzóban végzett gyakorlatok az amerikai futball-specifikus gyakorlatokhoz képest, mint például a szánfúrók blokkolása? V: A legfontosabbak azok a gyakorlatok, amelyek javítják a testmag izomcsoportjainak erejét. A test középpontját ágyéki-medence-csípő komplexként definiálják, és a farizmokból, hasizmokból, csípőhajlítókból és gerincizmokból áll.

A test közepe az a terület, ahol a súlypont található, és minden erőmozgás megkezdődik. A guggolás, az elhúzás, a lábnyomások, az ellenálló hasi fürtök és a lábemelés mind kiváló gyakorlat a mag izomzatának fejlesztésére. Természetesen a felsőtest megerősítése padprésekkel, álló vállprésekkel és a könyökhajlítók könyökhajlítók és nyújtók könyökhosszabbítók megerősítésére szolgáló különféle gyakorlatokkal is fontos az amerikai futballisták számára.

A súlyzóteremben a jó erőalap kifejlesztése és a technikai készségek fejlesztése a professzionális mozgás nagy sebességű végrehajtásához a pályán végzett gyakorlatok során a kulcs az erőmozgások teljesítményének sikeres növekedéséhez. Sebesség nélkül az erő önmagában nem teszi lehetővé a sportoló számára, hogy megfelelő sebességet generáljon.

A helyesen elvégzett erő- és erőgyakorlatok drámai hatással lehetnek az atléta teljesítményére. A súlyzós testedzést az erő megalapozására kell felhasználni, míg az amerikai futball-specifikus gyakorlatokkal finomítani kell az amerikai futballban használt izmok erejét. A súlyteremben eltöltött idő alapvető ereje elengedhetetlen a sikeres amerikaifutball-sportoló számára. Fontosak más, sportra jellemzőbb védekező vonalember fogyás is, bár nem biztos, hogy olyan hatékonyak a puszta erő és erő felépítésében.

Miért gondolja, hogy ezek a gyakorlatok fontosak?

Key returns[ edit ] Despite the loss of some of the previous year's important players, Maryland entered the season with a seasoned squad. Forty-six of sixty-two lettermen returned 74 percent[12] which included ten offensive and six defensive starters. The team contained 31 seniors, which was the largest group since Friedgen became head coach in The offense's returning statistical leaders included quarterback Chris Turnerwho threw for 1,  passing yards in ; wide receiver Darrius Heyward-Beywho had   receiving yards; and running back Da'Rel Scottwho had  rushing yards. Before the season, he was converted to safety, a position that had been attrited by the graduation of former starters Christian Varner and J.

V: A tényleges futballedzés előtti gyakorlatok nagyon fontosak a megfelelő technika elsajátításához. A futballedzéseket mérsékelten hosszú futással kell kezdeni a testhőmérséklet emelése érdekében. Ezt a legfontosabb izomcsoportok statikus nyújtásával kell követni. Ezután a játékosoknak egy sor sprintet, oldalsó nyújtást és plyometrikus visszapattanó ugrást kell végrehajtaniuk az egyik vagy mindkét lábon. Ezek a gyakorlatok felkészítik a sportoló testét, különösen az ízületeit az edzés és a játék kemény követelményeinek kielégítésére.

Az erős edzés előtti edzés első öt napja alatt a játékosoknak agilitási gyakorlatokat kell végrehajtaniuk. Ehhez tíz állomást készít elő különböző gyakorlatokkal: plyometrikus edzés ellenállással, fűfúrók, ellenállásként rugalmas kötelek ellen történő futás, ugrókötél és egylábú futás.

Minden állomáson a játékosoknak egy percig nagy intenzitással kell dolgozniuk, mielőtt továbbléphetnek a következő állomásra. Meg kell próbálnia ezeket az edzéseket a lehető legjobban futballspecifikusvá tenni.

A szezon nagy részében nagy intenzitású intervallumok ismételt 40 méteres sprintekhosszútávfutások és különféle futballspecifikus agilitási védekező vonalember fogyás közül kell választani. V: Messze a legfontosabb tényező annak biztosítása, hogy a sportolók fizikailag alkalmasak legyenek.

Elsődleges Sidebar Widget Area

Természetesen megfelelően hidratálni kell őket, és fokozatosan hozzá kell igazodniuk a szélsőséges környezeti körülmények közötti edzéshez, de ha előzetesen nem voltak alkalmasak, akkor a hővel kapcsolatos problémák valószínűsége megnő.

V: A közhiedelemmel ellentétben semmilyen módon nem gyakorolhatja a kiszáradás negatív hatásainak ellenállását. A játékosoknak vizet és elektrolit italt kell kínálniuk edzés és játék közben, meleg időben pedig arra kell ösztönözni őket, hogy rendszeresen igyanak. Az izomgörcsökre hajlamos sportolóknak esetleg több nátriumot és káliumot kell fogyasztaniuk sós sportitalok formájában és a napi étrend részeként.

A játékosokat arra kell ösztönözni, hogy edzés előtt, alatt és után is fogyasszanak el egy sportitalt. Irányelvek: ml órával edzés előtt, ml percenként edzés közben, és edzés után legalább ml minden leadott fontra.

Az átlagos folyadékveszteség becsléséhez mérlegelni kell a játékosokat edzés előtt és után. Emlékeztetni védekező vonalember fogyás vonalember fogyás őket arra, hogy inni, mielőtt szomjasak lennének, és a terv szerint inni. A játékosoknak vizes palackot kell magukkal vinniük a nap folyamán, hogy az edzések, órák és gyakorlatok között inni tudjanak. Tudnia kell a kiszáradás figyelmeztető jeleit: szédülés, görcsök, hányinger, fáradtság és sötét színű vizelet.

Néhány játékos hajlamos a görcsökre. Ezek a játékosok hajlamosak gyorsan és nagyon bőségesen izzadni. A múltban általában görcsök voltak, és sós ízű verejtékeket termeltek. Néhányan alacsony sótartalmú étrendet követnek a családban előforduló magas vérnyomás miatt. Ők is általában a legalkalmasabb, leg atlétikusabb játékosok a helyzetükben. Ezeknek a játékosoknak a teáskanálnyi sóhoz ¼-t adunk milliliter sportitalhoz, és arra ösztönözzük őket, hogy több sót fogyasszanak ételeikkel.

Milyen módszerekkel lehet megelőzni ezeket a sérüléseket? V: Tapasztalatom szerint a zúzódások, amelyeket húzó izmok követnek pl.

Combizmok, quadriceps, borjakizomgörcsök, megrándult bokák és kificamodott térdek a leggyakoribb sérülések.

Táplálkozás és kondicionálás az amerikai futball számára

A sérülés valószínűsége csökkenthető annak biztosításával, hogy a sportoló egy jól szervezett és felügyelt egész éves testmozgási és kondicionáló programban vegyen részt, megfelelő intenzitású és alkalmanként extrém környezeti körülmények között.

Az erőnléti edzés és az atlétikai képességek gyakorlása a legjobb módszer e sérülések elkerülésére. Az erőnléti edzés megvédi az ízületeket a traumától, az atlétikai készségek edzése pedig a mély érzékenység javításával segíthet a sérülések megelőzésében - vagyis a test és a testrészek helyzetének felmérésében. Ha igen, miben különböznek ezek a diéták? V: Az amerikai futball játékosoknak, akik főiskolai szinten játszanak, kivételes energia- és folyadékigényük van.

Nagyon elfoglalt menetrendjük van, és egyensúlyban kell tartaniuk a képzéseket, a tanfolyamokat és a házi feladatokat. A kihívás az, hogy jól védekező vonalember fogyás és hidratálják őket. A teljes energiaigény kalóriaigény és a specifikus tápanyagigény az évszakban eltöltött időtől, a testsúlytól, az érettségtől, a személyes étkezési preferenciáktól és a sportoló helyzettől függ.

Például egy támadó vonalember az erőre és a sebességre összpontosít, míg egy futó hátra inkább a sebességre és az agilitásra. Megfelelő étkezési terveket dolgozok ki, amelyek megfelelnek a sportoló egyéni étrendjének és teljesítménycéljainak. Fontos a kalóriabevitel időzítése. Az ideális étrend a sportolók számára a "legeltetés", vagyis egész nap kis étkezés, az edzéshez és a regenerációhoz szükséges energiaellátás maximalizálása érdekében.

A gyors regeneráció különösen fontos az amerikai futballisták számára, mivel gyakran naponta többször edzenek.

Bejegyzés navigáció

A kalóriaszükségletet magas tápanyag-sűrűségű, energiában gazdag ételekkel kell fedezni. A korlátozott költségvetés miatt az elegendő fehérje megszerzése kihívást jelenthet az egyetemi játékosok számára. Gyakran a főiskolai sportolók egyszerűen nem rendelkeznek pénzügyi erőforrásokkal ahhoz, hogy megvásárolják az összes energia- és táplálkozási szükséglet kielégítéséhez szükséges ételmennyiséget.

A nagy játékosoknak több kalóriára van szükségük, mint a legtöbb sportolónak. Néha az energia- és táplálkozási szükségletek kielégítéséhez szükséges puszta ételmennyiség elsöprő lehet a sportoló számára.

Itt jöhetnek jól a táplálék-kiegészítők, például a szénhidrátos energiaitalok és az étkezés helyettesítő italok.

Texas Longhorns football - Wikipedia

Ha igen, melyiket, ha nem, miért ne? V: Az védekező vonalember fogyás futballistákat érdeklik a kiegészítők, amelyeket a tömeg növelése, a gyógyulás javítása, az energiaellátás és a zsírégetés érdekében forgalmaznak. A legtöbb játékos úgy véli, hogy ha egy kiegészítő kapható, akkor annak biztonságosnak, legálisnak és hatékonynak kell lennie.

Védekező vonalember fogyás főiskolai sportosztályok aggódnak amiatt, hogy ezek az étrend-kiegészítők szennyeződhetnek a sportolók által használt tiltott anyagokkal.

Maryland Terrapins football team - Wikipedia

Az a hallgató, aki pozitív eredményt mutat valamely tiltott anyagra, például anabolikus szteroidra vagy efedrinre, egy évig nem engedheti meg, hogy az aktuális szezonban vagy utószezonban. Az intézmények nem biztosíthatják sportolóiknak olyan anyagokat, mint aminosavak, kondroitin, kreatin, glükózamin, L-karnitin és fehérjepor, de a sportolók önmagukban is használhatják ezeket a kiegészítőket.

A játékosoknak tudniuk kell és tudniuk kell, hogy milyen kiegészítőket tudnak használni, és hogyan kell ezeket megfelelő módon védekező vonalember fogyás. A táplálkozási szakember fontos szerepe a sportolók megalapozott döntéseinek elősegítése. Úgy gondolom, hogy a kiegészítő megközelítés kialakításához elengedhetetlen a csapat megközelítése, mivel a csapattagok, a táplálkozási szakemberek, az orvosok, az edzők és a súlyzós edzők eltérő véleményen lehetnek erről a kérdésről.

Főbb pontok: A sebesség az amerikai futball sikerének legfontosabb jellemzője. Bár a méret és az izomtömeg fontos, a reakcióidő és az erő leküzdheti a méretbeli különbségeket.

  1. 15 kg fogyás 2 hónap alatt
  2. Scan korpás sütemény fogyás

Az erő növelése érdekében az amerikai futball játékosoknak olyan gyakorlatok végrehajtására kell összpontosítaniuk, mint a guggolás, a lábnyomások, a fekvenyomás, a holtpontok, az erőátvitel és más ellenállási gyakorlatok, amelyek növelik a mag és a lábak fő izomcsoportjainak erejét. A fizikai erőnlét javítása és a sportolók oktatása az edzés előtti, közbeni és utáni hidratálás szükségességéről fontos az amerikai futball játékosok edzésre és játékokra való felkészítésében meleg időben.

A sportitalok szénhidrát energiát és nátriumot szolgáltatnak, ami minimalizálhatja a görcsöket. Minden játékosnak sósabb ételeket kell tartalmaznia étrendjében az év forró időszakában, és a görcsökre hajlamos sportolóknak is hozzá kell adniuk sót a sportitalokhoz.

Az amerikai futballban a zúzódások, a súlyos ütések, a boka és a térd megrándulása a leggyakoribb sérülés. Az egész éven át tartó edzés az erő és az atlétikai képességek terén a legjobb megelőző intézkedés. Általánosságban, mint minden sportolónál, a futballisták számára ajánlott étrendben védekező vonalember fogyás hangsúlyozzák a szénhidrátokat.

A nagy, terjedelmes játékosoknak védekező vonalember fogyás kalóriára van szükségük, a meghatározott pozícióban lévő és meghatározott táplálkozási célokkal rendelkező játékosoknak egyedi étrend-módosításokra lehet szükségük. Utolsó hozzászólás: SizeOne1,