Tabata edzés

Zsírégető sprintelés

Tartalom

    hogyan fogyhatunk el

    Pörgesd fel az iramot, és vele együtt a szálkásítás folyamatát! Kérdés: A sprintelés jobban szálkásít, mint a sima kardió?

    Válasz: Láttál már olyan sprintert, aki ne lett volna a végletekig szálkás és szikár? A sprint az egyik legjobb fajta kardióedzés, aminek a zsírégetéskor hasznát veheted.

    Egészségesek-e a gyors, látványos változást ígérő, trendi fogyókúrás irányzatok? Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! Tényleg olyan nagy ördöngösség a zsírtartalékainkat mozgósítani? Hatásosak-e az étrend-kiegészítők?

    Ez ugyanis egyike azon kondicionáló edzésformáknak, amelyekkel rövid idő alatt tonnányi zsírt égethetsz zsírégető sprintelés. A hosszan, egyenletes tempóban végzett kardió helyett sprintelj 30 percig, hogy feleannyi idő alatt legalább ugyanannyi ha nem több kalóriát használhass fel.

    A sprint egyik legfőbb előnye, hogy az edzés után jelentősen megemelkedik az oxigénfelvétel, azaz jóval a kardióprogram végeztével is folytatódik a zsírégetés folyamata. Tudományos kutatások is kimutatták, hogy ennek a hatásnak az zsírégető sprintelés sokkal inkább kiélvezheted az akár rövidebb, de magasabb intenzitású kardióedzések alatt, mint amikor egyenletes, tartós terheléssel élsz.

    victoria azarenka fogyás

    Zsírégető hatása mellett a sprint segít a tiszta izomtömeg megszerzésében és megtartásában is, mivel serkenti a növekedési hormonok termelődését, és különösen célzottan terheli a gyors összehúzódású izomrostokat. Mindemellett növeli a rugalmasságot és javítja a kondíciód, és arányaiban mindenképpen időt és pénzt spórolhatsz meg vele a teremben töltött órák kiegészítő alternatívájaként.

    Az alábbiakban Obi Obadike sprintedzését mutatjuk be.

    alacsony dózisú tiroxin fogyás esetén

    Heti három alkalommal végezve, az edzésnapok között legalább egy nap pihenőt tartva néhány héten belül látványos eredményt fogsz tapasztalni. A startvonalhoz való visszasétálás a pihenőidő.

    Ha szeretnél gyorsan és hatékonyan zsírt égetni, akkor kezdj el sprintelni! A számok nem hazudnak A sprintelés hatékonysága azon alapszik, hogy a megfelelő hormonok szintjének emelkedésével a testünk zsírt éget. Nem semmi, igaz? Ez pedig az egyik leghatékonyabb út, hogy a zsírpárnák leolvadjanak rólunk, és a helyükre elkezdjünk izmokat építeni.