Zsírégető liss. Zsírégető, alakformáló edzés

Zsírvesztés hiit vagy liss, HIIT vs. LISS edzés | Melyik a hatékonyabb kardió edzés zsírvesztéshez? - MYPROTEIN™

Izzadás és fogyás. Tényleg ilyen egyszerű lenne? Zsír tárolás vs zsírégetés

Manapság gyorsan feltett lábakkal szeretnénk mindent elérni a legkisebb erőfeszítéssel. Nincs ez másként a zsírégetésnél és a fizikai kondíciónk javításánál sem. A magas intenzitású intervallumokból álló gyakorlatsor HIIT közkedvelt a trénerek körében, mint mágikus módszer a fogyás és a fizikai kondíció gyors javítása érdekében. Tényleg a HIIT egy hatékony edzésmódszer, vagy a munka nagy része megint csak ránk marad? A magas és alacsony intenzitású mozgás váltakozása, pontosan ilyen a HIIT Ha fogyni szeretne vagy javítani a fizikai állóképességén, elkezdeni többet mozogni egyszerűen elengedhetetlen.

zsírvesztés hiit vagy liss alat olahraga a test karcsú

Ha az erőedzést említjük, amit nem vehetünk eszközként a az energialeadás fokozójaként, viszont egy jelzés lehet a növekedéshez vagy az izomtömeg megtartásához mellyel szebbé tesszük a testünket. Két lehetőség létezik, hogyan mozoghat célzottan. Mi is az a kardio, és mikor beszélünk már a HIIT edzésről? A HIIT ebben valóban effektívebb lehet. Sokan önök közül megerősíthetik, hogy az intenzívebb HIIT szórakoztatóbb mint valakinek a sztereotipikus kardió edzés.

zsírvesztés hiit vagy liss fogyás mikor kell aggódni

Az ön szíve egyszerűen szereti ha néha rendesen meg van tornáztatva. Magas intenzitással dolgoznak, ezért nagyobb a rizikó az izmok és az ízületek sérülésére.

15 PERC HIIT EDZÉS! % ZSÍRÉGETÉS! - YouTube | Hiit, Physical fitness, Workout days

Nagyobb elővigyázatosságot igényelnek az aktuális egészségi zsírvesztés hiit vagy liss mérten. Tehát akik szív és légúti megbetegedésekkel küszködnek, azoknak óvatosabbnak kell lenniük.

Fontos hogy csak fokozatosan szerezzen kondíciót aztán utána álljon neki a HIIT — nek. Szabály szerint nem lehetne többször mint 3x hetente, ráadásul mint egyetlen mozgástípus.

zsírvesztés hiit vagy liss legjobb anyagcsere-erősítő és fogyás

Ha erőnlétre edz Pl. Több zsírt leadunk a HIIT edzéssel mint az aerobik edzésekkel? Sokan közülünk az intervallumos edzést az effektívebb módszerek közé sorolják a klasszikus zsírvesztés hiit vagy liss összehasonlításként.

Ezzel a kölcsönös összehasonlítással foglalkozott a meta-analízis, mely analizálta és összevetette az összes eddigi kisebb tanulmányt.

Hogyan fogyj gyorsabban? - HIIT vs. LISS - DB Fitness - Te is képes vagy rá!

Mi lett a végeredmény, jobb a HIIT, vagy a klasszikus kardió az effektívebb a fogyás szempontjából? A HIIT kétszer annyi zsírt éget el! Teoretikusan 2x hatékonyabb a zsírégetéshez. A HIIT hatékonyságát megnövelhetjük egy hatékony zsírégetővel.

Hogyan lehetséges ez? A HIIT egy hormonális felhőt alakít ki és növeli a zsírégetést a terhelés megszűnése után is.

zsírvesztés hiit vagy liss folyamatosan éget zsírt

Az ez után való megnyugvás kapcsolódik a magasabb oxigénszükséglettel EPOC és még néhány órán át a megnövekedett energiafelhasználás után is a zsírtartalékokból pótlódik. Mit jelent ez a gyakorlatban?

Tehát így mellékes, hogy a jóöreg kardiót vagy a HIIT- et választja.

A HIIT —hez választhatjuk a mozgásgyakorlatok egész sorát, futhatunk, úszhatunk, evezhetünk vagy besorakozhatunk egy csoportos körtréningbe. Gyakorlatilag minden olyan tevékenység ahol kimondottan tudjuk növelni a tempót, majd ezután lassítani. A gyakorlatokat nehezíthetjük kettlebellel vagy súlyzókkal.

Izzadás és fogyás. Tényleg ilyen egyszerű lenne?

Ezeket a gyakorlatokat végezhetjük körtréning formájában is. Hogyan állítjuk be a HIIT —nél az intervallumok számát és hosszát? Ha jól meg szeretnénk magunkat terhelni, használjuk például a tabata edzést.

Természetesen a magas intenzitású gyakorlatoknál jobban a határaikat feszegetik. A nagyobb hatékonyság elérése érdekében választhatnak rövidebb magas megterhelésű gyakorlatot és szünetet is másodperchogy minél jobban egyezzen a sporttal amit űz, amiben szeretné növelni a fizikai állóképességét és teljesítményét hoki, foci, floorball, stb. Ahhoz, hogy az erőnk regenerálódjon és képesek legyünk még egy ilyen erőfeszítést kifejteni, szükségünk lesz egy szünetre 1: arányban, tehát 60 másodperc és hosszabb.

Kulcsfontosságú lehet a legmegterhelőbb intenzitás kiválasztása úgy, hogy néhány gyakorlat után ne ájuljunk el a fáradtságtól.

Kapcsolódó cikkek

Gyakorlatban ez például lehet a gyorsabb futás és séta cserélése. Ez a brutális módszer maximális megterheléssel és intervallumokkal a maximális megterheléskor egy igazi pokol, mely után még néhány óráig zsírt fogunk égetni.

Mit is vegyünk ki ebből? Nem felejtkezhetünk meg a ásványi anyagok és a fehérje abc karcsúsító sem, hogy az izmoknak legyen miből regenerálódniuk. A fehérje bevitelével segíthet a tejsavó vagy minőségi növényi vegán protein ital. A HIIT edzést ajánlatos váltogatni a klasszikus hosszabb kardio edzéssel alacsony vagy közepes intenzitásnál 1: 1 arányban.