Testtípus vs zsírégetés, Ultrahangos zsírbontás cikkek

A fekvenyomás segít a fogyásban. Mellbimbó inverziós fogyás

  • Miért fogyok igazán gyorsan
  • Útmutató a fogyáshoz edzőtermi gyakorlatokkal • Magazin • Sportolj Ma
  • Építs nagyobb mellizmot és tricepszet, ezekkel a kevéssé hagyományos nyomási módszerekkel.
  • Lipo c zsírégető injekciók
  • 5 súlyos hiba fekvenyomás közben | Fitneszguru

Fitnesz — A testépítők körében az egyik legnépszerűbb edzőtermi gyakorlat a fekvenyomás. Persze sokan végzik helytelenül, mert túl gyorsan szeretnének gyors és látványos eredményeket elérni.

zsírégető edzés

A mellizomzat fejlődését egyrészt a genetika, másrészt a helyesen végzett gyakorlatok határozzák meg. Azoknak a személyeknek, akiknek túl hosszú és vékony a karjuk és a vállövük is keskeny, gyakran csalódottan tapasztalják, hogy hiába végzik rendületlenül a fekvenyomásokat, sehová sem fejlődnek.

De egy jól betartott étrend mellett bizonyos edzéstechnikákkal még többet tudsz kihozni magadból! A megszokott: sok izolációs gyakorlat A szokatlan: a nagy súlyos alapgyakorlatokra helyezzük a hangsúlyt Sokan azt gondolják, hogy majd a sok oldalemeléstől lesz szép kerek a válluk, meg a sok lábnyújtástól lesz formás, szálkás combjuk, pedig az az igazság, hogy ezek csak kiegészítő gyakorlatok és messze elmaradnak kalóriaégetés szempontjából is az összetett alapgyakorlatoktól. Helyi zsírégetés ugye nincs, azzal, hogy megedzel egy izmot, a zsír nem fog róla távozni. A fogyáshoz diéta, kalóriadeficit kell, amit edzéssel növelni tudunk. Ezek az egyszerű, kisebb súlyokat igénylő gyakorlatok azonban messze nem jelentenek akkora igénybevételt, mint mondjuk a váll esetében a vállból nyomás, és hogy a példánál maradjunk, a comb esetében a guggolás vagy a kitörés.

A fekvenyomásnál nagy súlyokat lehet használni, de ez rettentő módon megterheli az ízületeket, ezért egyáltalán nem mindegy, hogy mennyire vagy otthonos a gyakorlatok helyes kivitelezésében. Sok hibát lehet ennek a feladatnak az elvégzése közben véteni.

Akkor végzed helyesen a fekvenyomást, ha az alkar merőleges a talajra.

Testalkatok

Az sem jó megoldás, ha a rudat nagyon szűken vagy nagyon szélesen fogod. Az előbbinél a tricepszed fog fejlődni, az utóbbinál pedig az izomnövekedés fog lelassulni.

a fekvenyomás segít a fogyásban

Sokan hencegnek azzal az edzőteremben, hogy milyen hatalmas súlyokat képesek kinyomni. Jó, de miért? Hogy könnyebb legyen kinyomni, nem engedik le a súlyt a mellkasukra.

Márpedig azért kell a rudat lerakni a mellkasra, hogy a mellizmok minél jobban kinyúljanak. Ezt a gyakorlatot sokan fordítva szokták csinálni, vagyis a rudat nem érintik hozzá a mellkasukhoz, hanem fent állítják meg.

6 nagyszerű fekvenyomási variáció

Aztán csodálkoznak, hogy a a venlafaxin lefogy súlyok ellenére sem olyan kigyúrtak még, mint amilyennek szeretnék magukat látni. A túl nagy súly kinyomásával önmagában nem lenne probléma, ha meglenne hozzá az elegendő ismétlésszám.

a fekvenyomás segít a fogyásban

Sokan a fekvenyomás segít a fogyásban erről elfelejtkeznek. A legtöbb csuklóprobléma abból származik, hogy fekvenyomás közben hátrahajlik a csukló, pedig ennek nem lenne szabad megtörténni.

Számold ki a zsírégető pulzustartományod!

Ha helyes a technikád, akkor a csuklód mindig a rúddal egy vonalban helyezkedik el. A túl gyors, de a túl lassú mozdulatok sem vezetnek eredményre. Nagy hiba, ha gyorsan nyomod ki a súlyt, mindezt úgy, hogy a mellkasra pattintod a súlyt, hogy minél nagyobb lendülettel legyél képes kinyomni azt.

a fekvenyomás segít a fogyásban

Ezt nevezik egyébként a testépítésben pattintásnak. Az sem jó, ha nagyon lassúra veszed a figurát, akkor a kar és a váll izmai fognak terhelődni és az ízületeid is kikészülnek.

Útmutató a fogyáshoz edzőtermi gyakorlatokkal Szeretnél lefogyni és formába jönni?

A lényeg, hogy válaszd az arany középutat, ne állj le, mozogj folyamatosan, és érezned kell, ahogyan a mellizmaid dolgoznak. Fontos, hogy a testépítést ne a hencegésre használd. Vedd figyelembe, hogy mennyi súlyt bírsz el úgy, hogy azokkal közben szabályosan tudjad a gyakorlatokat elvégezni.

Mert csak így tudsz szemmel látható eredményeket produkálni.