Hogyan lehet elveszíteni a hasi zsírt

Cla kiegészítő a hasi zsír elvesztésére. Szigorú étrend a hasi zsír elvesztéséhez, áttekintés is.

Mártások; Alkoholos italok fogyás tagság üdítők.

cla kiegészítő a hasi zsír elvesztésére

Az étrend kiegészítése és a sovány tömeg elérése érdekében fehérjében gazdag ételeket kell fogyasztania, például tojást, tonhalat vagy csirkét, de a táplálkozási szakember képes lesz jelezni az egyén napi szükségleteinek megfelelő étrendet, tiszteletben tartva ízlésüket.

Gyakorlatok a hasi zsír elvesztésére A hasi zsír elvesztésére szolgáló gyakorlatok 3 típusra oszthatók: 1.

cla kiegészítő a hasi zsír elvesztésére

Gyakorolja a felső hasi zsír elvesztését Feküdjön a földön, képpel felfelé, hajlított lábakkal, majd emelje fel a hátát, ahogy a fenti képen látható. Tegyen annyit, amennyit csak tud, és minden nap növeljen még 1 hasi adagot. Gyakorolja az alsó hasi zsír elvesztését Feküdjön a földön, képpel felfelé, egyenes lábakkal, és emelje fel őket, egy közepes labdát együtt helyezzen el a lábai között, majd emelje fel a lábait a padlóról a képen látható magasságig.

OTTHONI HAS ÉS TÖRZS ERŐSÍTÉS - 10 perc eszköz nélkül

Tegye 1 percig, pihenjen 10 másodpercig, és végezzen belőle még 3 szettet. Gyakorolja a ferde hasi zsír elvesztését Feküdjön a földön, képpel felfelé, kezével a feje mögött.

cla kiegészítő a hasi zsír elvesztésére

Ezután hajlítsa meg a lábait, emelje le a padlóról, és húzza a jobb térdét a mellkasa felé, miközben a hátát emelje le a padlóról, és a törzsét forgatva érintse meg a jobb térdét a bal könyökével. Ismételje meg ugyanazt a lépést az ellenkező oldalon.

A has mellett fontos legalább 30 perces aerob edzés, például séta, futás vagy úszás, mivel ezek segítenek a hasi zsírégetésben. Lásd még: 3 gyakorlat a zsír visszavezetésére.

cla kiegészítő a hasi zsír elvesztésére