1. Békésen, nyugodtan

Karcsúsító ne

karcsúsító ne

Van egy jó hírünk: nem kell! Eláruljuk, hogy melyek azok az ételek, amit bátran majszolhatsz este, a tévé előtt. Mogyoró A nassolás csúcstartói az olajos magvak, de azért nem árt mértékletesnek lenni akkor sem, ha a mogyoró után nyúlsz.

További cikkeink a témában

Fontos, hogy kizárólag a natúr, sózatlan változatot fogyaszd. Kiemelkedő mennyiségű B-vitamin és magnézium tartalmának köszönhetően, rendkívül jótékony hatással van feszült, stresszes életvitelre, oldja az idegi fáradtságot, s energiát ad a karcsúsító ne a napi fáradtság után.

15 PERC GYILKOS BELSŐ COMB EDZÉS

A mogyoró kalóriatartalma ugyan elég nagy, ám nem lehet belőle olyan nagyon nagy mennyiséget fogyasztani, mert kimondottan magas a rosttartalma, aminek köszönhetően gyorsan teltségérzetet okoz, és ki is tart sokáig. Almachips Az alma önmagában is kiváló nassolnivaló, ha azonban a ropogós falatokat tartod elsősorban ideális csemegének, fogyaszthatod karcsúsító ne formában is, sőt te magad is könnyen elkészítheted.

2. nap: Hogyan készítsd el?

Szinte alig tartalmaz kalóriát, mégis édes és laktató finomság. A fogyókúrás hatást és az ízvilágot is fokozhatod, ha megszórod egy kis fahéjjal, ami jót tesz a hasi zsírpárnák ellen, és még finom is.

karcsúsító ne

Ananász Az ananász esetébe se 2 zsírégető egyszerre el, hogy az igazi gyümölcsről beszélünk, és nem a cukrozott konzervről. Már egy bögre ananász az ajánlott napi C-vitamin bevitelnek a százalékát tartalmazza, ami azt jelenti, hogy mind az immunrendszered, mind a bőröd hálás lesz ezért a gyümölcsért.

Rendszeres fogyasztása stimulálja a fehérvérsejtek képződését, amik a szervezet legerősebb harcosai a bacilusok, baktériumok és betegségek ellen. Emellett segíti az emésztést, és fogyasztó hatása is érvényesül.

karcsúsító ne

Egy bögre ananász mindössze 82 kalóriát és zsírt pedig egyáltalán nem tartalmaz. Zeller A zeller és a nassolás még nem állt össze, pedig érdemes kipróbálni.

Taste.com-it.tech

Nyersen, vagy egy pici olívaolajon megpirítva is érdemes fogyasztanod. Nagy értéke a sok szerves nátrium, de megtalálható benne a kalcium, a foszfor, a vas, a magnézium, a kálium és néhány nyomelem is.

karcsúsító ne

Serkentőleg hat a veseműködésre és az emésztési panaszokra és hatóanyagai révén erősíti az immunrendszered is. Kalóriatartalma alacsony, a benne található rostoknak köszönhetően segíti a bélrendszer működését, szabályozza a vérnyomást és a koleszterinszintet, de a rákos megbetegedések megelőzésében és kezelésében is fontos szerepet játszik.

Minden napra egy karcsúsító trükk: 1 hét, 7 bevált fogyitipp 1. Utóbbi esetben mindenképpen egyeztess orvosoddal vagy egy dietetikussal, akik elküldenek a megfelelő vizsgálatokra, és szakszerű segítséget nyújtanak az egészséges, sikeres súlyvesztéshez! Egy karcsúsító trükk sem működik, ha meggondolatlanul vágsz bele a súlyvesztésközpontú életmódváltásba. Határozd meg pontosan, hogy a következő napokban mi lesz a napi három főétkezés, valamint a tízórai és az uzsonna, majd írj bevásárlólistát.

Fotó: RF.